arba ypatingi vartotojai, arba ridos x2. iprastai per 200kkm niekas ten neprasitrina nei pas viena, nei pas kita. kairys krastas nebent kazkiek, buna kai zemesnio ugio zmogus is SUVo isciuozineja sikna visu svoriu islipdamas o jei dermantinas pas turega, tai ir per 400kkm nepratrinsi :D "ManXP" parašė naujienų news:o6t1c7$l0t$1@trimpas.omnitel.net... Beje, jei pradejom kalbet apie "tojotas su oda" arba "vw su oda", tai su tais reikalais pas VW dar prasciau nei pas Porsche? Nes teko vaziuot kelis kartus su Kajanu (1-os kartos), kurio rida buvo 200K+, tai baisu - is buvusio ryzo salono like tik plemai, visur kitur nutrinta iki eiliniu juodu plastmasiu/odu (pradedant vairu/panelem ir baigiant sedynem). Radau va dabar viena su 180K rida, tai oda suskilusi tragiskai, mygtukai nusitryne, vairas jau juodai pradeda sviest -https://tinyurl.com/zfogqrp Kaip atrode tas su 200+, tai isivis sunku apsakyt. Tai jeigu cia jau skaitosi "geriau", nx toki "geruma" - tegul daro tam paciam fabrike kaip tojota :) "tranzoo" wrote in message news:o6stht$ivf$1@trimpas.omnitel.net... nivaryk - varinkeliai, transmisija, vaziuokle - originalus. isskyrus dyzeli, bet ir tas pakeistas taip, kad fig ka nuo tuarego ikisi. dar pasakyk, kad bentley irgi tik rebadgintas... toyota net i kita fabrika neveza