Na, ka as zinau, kas placiau. Turbut Peugeot 2008 buvo pagrindinis konkurentas pagal dydi ir kaina. Skonio reikalas, bet Mazda man is isores zymiai grazesne ir viduj labiau klasikinis dizainas, atrodo viskas gan kokybiskai. O Peugeot tipiskas "modernas" su blizguciu kruva. Kol nauja viskas - tai gal ir nieko tie blizguciai, bet itariu po kiek laiko prades uzknist ir luptis... Vienintelis Peugeot pliusas buvo 5m. garantija, pries Mazdos 3m. Ir vaziuoja CX-3 visai smagiai, jeigu dar nebandei, - tai siulau pasivazinet. On 2017-02-02 08:19, none wrote: > Tik ką pirkai naują CX-3? Gal gali plačiau apie ją? Iš ko rinkaisi, > kas patiko, kas nepatiko ir t.t. > > On 2017-02-01 22:20, nekas wrote: >> Tai kad atvirksciai, bent jau visokiuose review'uose kalbama, kad butent >> atmosferinio variklio taip smarkiai "nesuoptimizuosi testams" - tai ju >> realus sunaudojimas zymiai panasesnis i tai kas deklaruojama, lyginant >> su visokiais 1.4 turbininiais. Ir butent Mazda CX-3 su 2.0 atmosferiniu >> kuro ima vos ne maziausiai lyginant su savo klases konkurentais. >> >> Tuoj patikrinsiu CX-3 ir realiai - kai antra baka teks pilna uzpilt, >> kompas siuo metu rodo 7.1, automatas, na bet ne 100% buvo miestas, gal >> 50/50.