Ačiū. Vadinasi tiptronic galim nebijot. O dėl tų 2,7, tai jei grandinę ir įtempėją pasikeist, tai dar ten užprogramuotų bėdų yra? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:o6uqj4$cdk$1@trimpas.omnitel.net... > multitronikų gal nereikia, pizda ten, ypač prie aktualių ridų. tiptronic, > normalus ZF automatas, o bet jis tačiau tik ant quattro, fwd tik su > didžiausiais varikliais. > 2.7 tas pats trilitris, su tais pačiais marazmais, t.y. grandinėm > įtempėjais ir viskuo tuo sudėtu į šikną, beveik tiesiogine to žodžio > prasme. > > On 2/2/2017 10:23 AM, Lapinas wrote: >> Ne man čia. Aš į pusnį lendu su 722.639 5 bėgiu automatu. Su MB >> asortimentu man kaip ir aišku, o vat VAG tai tamsus miškas dar. >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:o6uq2b$bv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man atrodo į pusnį lįst lenkiant kodeką - geriau būtų mechanika, >>> saugiau kažkaip. >>> >>> 2017.02.02 10:14, Lapinas rašė: >>>> Žiūrinėju dabar A4 nuo 2005 metų. Tai yra kokitai multitronikai ir >>>> triptronikai. Ar jie abu - blogis ar susitvarko, jeigu bėda? >>>> >>>> Ir dar 2,7TDI motoras labai blogai? Nes, matau, su motorschaden >>>> pasitaiko. >> >