Dapistas dyzelis su 500k rida ir neveikianciom visom zvakem iki -15C uzsikuria beveik nesunkiai, tai maziau gal nesamoniu reiketu skaitinet "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6v49q$ieb$1@trimpas.omnitel.net... > Feisbuke skaičiau, berods Valstybinis tautos frontas ... > > "Regimantas" wrote in message news:o6v3r4$i2u$1@trimpas.omnitel.net... > > Kas taip sake? Rexton vairuotojas? > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6usoe$dsj$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne šiaip sakoma, kad pagrindinė dyzelio ekonomija pasireiškia tada, kai >> žiemą neužsiveda ... >> >> "soul" wrote in message news:o6usdt$dmd$1@trimpas.omnitel.net... >> >> pamiršot vyrai purkštukus commonrailinius, aktualiom ridom tai siknon >> dar >> taip 1,5-2k sulenda >> >> >> "DK" wrote in message news:o6urgb$d6c$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bet ten be grandinių dar lyg ir kitų, common dyzelių bėdų yra. >> >> On 2017.02.02 10:32, Dainiushas wrote: >>> tai ten daug grandinių ir daug įtempėjų. ir kad pakeist reikia variklį >>> išimt. tai turim omeny, kad biudžetas toks nehylas gaunasi. Daugiau tai >>> turbūt dyzelis kaip dyzelis, gal dar kas dadės ką, verksmai labiausiai >>> dėl grandinių. >>> šitą, jei automato reikia, gal BNW pažiūrėt? >>> >>> >>> On 2/2/2017 10:30 AM, Lapinas wrote: >>>> Ačiū. Vadinasi tiptronic galim nebijot. >>>> O dėl tų 2,7, tai jei grandinę ir įtempėją pasikeist, tai dar ten >>>> užprogramuotų bėdų yra? >>>> >>>