Tai gal ant sauso švaraus asfalto ir išjungia. Bet realybėj tai sakau - šokas buvo bandant į žiedą įšokt kaip įpratęs - kasasi ratas ir vietoj stovi :D 2017.02.17 10:05, Dainiushas rašė: > bet šitaip deklaruojamų sekundžių nepasieksi, pažiek jutūbėse kai > smaugia visi TCS'ą išjungia. nes ta huinia ne tik pristabdo ratą ir > dusina variklį. > > > On 2/17/2017 9:35 AM, spakainas wrote: >> Tai kad ne lėčiau - gaunasi kaip savotiška blokiruotė - pristabdo >> prasikasantį ratą, tada kitas ratas geriau kabina. Bent jau avensis >> aijdavo kaip išsantykiautas ir nesikasdavo :) >> >> 2017.02.15 16:31, Dainiushas rašė: >>> rimtai, ant tiek plika koNplektacija? Bet šiaip, antipraslydimas važiuot >>> nepadeda, su juo dar lėčiau būna nei be. >>> >>> On 2/15/2017 3:58 PM, spakainas wrote: >>>> Tai kad nešoka, kasasi :D >>>> Bet šiaip tai aš jau išsiaiškinau - ten elementariai nėra >>>> antipraslydimo >>>> kontrolės, tai prakast vieną siaurą ratą tikrai daug torko nereik. >>>> >>>> 2017.02.14 15:16, Dainiushas rašė: >>>>> nu tai iš vietos ir šoka. paskui jau kW trūkt pradeda >>>>> >>>>> On 2/14/2017 2:00 PM, spakainas wrote: >>>>>> Bet tai tada turėtų ir traukt kažkiek, ane? ;] >>>>>> >>>>>> 2017.02.13 17:43, Dainiushas rašė: >>>>>>> tai tu pažiūrėk, pas aną 250Nm ant 1500rpm. Ir turbūt gal net >>>>>>> nereikia >>>>>>> tai mažytri turbai trečios pavaros, kad užsipūstų >>>>>>> >>>>>>> >>> >