Tema: Re: Subaru Legacy 2006-2008 benzas +/-
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-17 10:22:54
Tai gal ant sauso švaraus asfalto ir išjungia. Bet realybėj tai sakau - 
šokas buvo bandant į žiedą įšokt kaip įpratęs - kasasi ratas ir vietoj 
stovi :D

2017.02.17 10:05, Dainiushas rašė:
> bet šitaip deklaruojamų sekundžių nepasieksi, pažiek jutūbėse kai
> smaugia visi TCS'ą išjungia. nes ta huinia ne tik pristabdo ratą ir
> dusina variklį.
>
>
> On 2/17/2017 9:35 AM, spakainas wrote:
>> Tai kad ne lėčiau - gaunasi kaip savotiška blokiruotė - pristabdo
>> prasikasantį ratą, tada kitas ratas geriau kabina. Bent jau avensis
>> aijdavo kaip išsantykiautas ir nesikasdavo :)
>>
>> 2017.02.15 16:31, Dainiushas rašė:
>>> rimtai, ant tiek plika koNplektacija? Bet šiaip, antipraslydimas važiuot
>>> nepadeda, su juo dar lėčiau  būna nei be.
>>>
>>> On 2/15/2017 3:58 PM, spakainas wrote:
>>>> Tai kad nešoka, kasasi :D
>>>> Bet šiaip tai aš jau išsiaiškinau - ten elementariai nėra
>>>> antipraslydimo
>>>> kontrolės, tai prakast vieną siaurą ratą tikrai daug torko nereik.
>>>>
>>>> 2017.02.14 15:16, Dainiushas rašė:
>>>>> nu tai iš vietos ir šoka. paskui jau kW trūkt pradeda
>>>>>
>>>>> On 2/14/2017 2:00 PM, spakainas wrote:
>>>>>> Bet tai tada turėtų ir traukt kažkiek, ane? ;]
>>>>>>
>>>>>> 2017.02.13 17:43, Dainiushas rašė:
>>>>>>> tai tu pažiūrėk, pas aną 250Nm ant 1500rpm. Ir turbūt gal net
>>>>>>> nereikia
>>>>>>> tai mažytri turbai trečios pavaros, kad užsipūstų
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>
>