vairuot nemoki! :) pripratęs blie prie kvaTrinės kEUlės On 2/17/2017 10:22 AM, spakainas wrote: > Tai gal ant sauso švaraus asfalto ir išjungia. Bet realybėj tai sakau - > šokas buvo bandant į žiedą įšokt kaip įpratęs - kasasi ratas ir vietoj > stovi :D > > 2017.02.17 10:05, Dainiushas rašė: >> bet šitaip deklaruojamų sekundžių nepasieksi, pažiek jutūbėse kai >> smaugia visi TCS'ą išjungia. nes ta huinia ne tik pristabdo ratą ir >> dusina variklį. >> >> >> On 2/17/2017 9:35 AM, spakainas wrote: >>> Tai kad ne lėčiau - gaunasi kaip savotiška blokiruotė - pristabdo >>> prasikasantį ratą, tada kitas ratas geriau kabina. Bent jau avensis >>> aijdavo kaip išsantykiautas ir nesikasdavo :) >>> >>> 2017.02.15 16:31, Dainiushas rašė: >>>> rimtai, ant tiek plika koNplektacija? Bet šiaip, antipraslydimas >>>> važiuot >>>> nepadeda, su juo dar lėčiau būna nei be. >>>> >>>> On 2/15/2017 3:58 PM, spakainas wrote: >>>>> Tai kad nešoka, kasasi :D >>>>> Bet šiaip tai aš jau išsiaiškinau - ten elementariai nėra >>>>> antipraslydimo >>>>> kontrolės, tai prakast vieną siaurą ratą tikrai daug torko nereik. >>>>> >>>>> 2017.02.14 15:16, Dainiushas rašė: >>>>>> nu tai iš vietos ir šoka. paskui jau kW trūkt pradeda >>>>>> >>>>>> On 2/14/2017 2:00 PM, spakainas wrote: >>>>>>> Bet tai tada turėtų ir traukt kažkiek, ane? ;] >>>>>>> >>>>>>> 2017.02.13 17:43, Dainiushas rašė: >>>>>>>> tai tu pažiūrėk, pas aną 250Nm ant 1500rpm. Ir turbūt gal net >>>>>>>> nereikia >>>>>>>> tai mažytri turbai trečios pavaros, kad užsipūstų >>>>>>>> >>>>>>>> >>>> >>