Paliubomu. Bet tai čE keulė neprieko, aš vis dar avensisą prisimenu. Ten kadangi turboduobė tokia švelniai tariant neinpisama, tai gan dažnai su sankaba pažaist tekdavo startuojant, ir kažkaip nu nesikasdavo taip. Bet aš įtariu kad viskas į vieną krūvą susiveda - sunkesnis variklis, platesni ratai, antipraslydimas ir turim ką turim. 2017.02.17 10:29, Dainiushas rašė: > vairuot nemoki! :) > > pripratęs blie prie kvaTrinės kEUlės > > On 2/17/2017 10:22 AM, spakainas wrote: >> Tai gal ant sauso švaraus asfalto ir išjungia. Bet realybėj tai sakau - >> šokas buvo bandant į žiedą įšokt kaip įpratęs - kasasi ratas ir vietoj >> stovi :D >> >> 2017.02.17 10:05, Dainiushas rašė: >>> bet šitaip deklaruojamų sekundžių nepasieksi, pažiek jutūbėse kai >>> smaugia visi TCS'ą išjungia. nes ta huinia ne tik pristabdo ratą ir >>> dusina variklį. >>> >>> >>> On 2/17/2017 9:35 AM, spakainas wrote: >>>> Tai kad ne lėčiau - gaunasi kaip savotiška blokiruotė - pristabdo >>>> prasikasantį ratą, tada kitas ratas geriau kabina. Bent jau avensis >>>> aijdavo kaip išsantykiautas ir nesikasdavo :) >>>> >>>> 2017.02.15 16:31, Dainiushas rašė: >>>>> rimtai, ant tiek plika koNplektacija? Bet šiaip, antipraslydimas >>>>> važiuot >>>>> nepadeda, su juo dar lėčiau būna nei be. >>>>> >>>>> On 2/15/2017 3:58 PM, spakainas wrote: >>>>>> Tai kad nešoka, kasasi :D >>>>>> Bet šiaip tai aš jau išsiaiškinau - ten elementariai nėra >>>>>> antipraslydimo >>>>>> kontrolės, tai prakast vieną siaurą ratą tikrai daug torko nereik. >>>>>> >>>>>> 2017.02.14 15:16, Dainiushas rašė: >>>>>>> nu tai iš vietos ir šoka. paskui jau kW trūkt pradeda >>>>>>> >>>>>>> On 2/14/2017 2:00 PM, spakainas wrote: >>>>>>>> Bet tai tada turėtų ir traukt kažkiek, ane? ;] >>>>>>>> >>>>>>>> 2017.02.13 17:43, Dainiushas rašė: >>>>>>>>> tai tu pažiūrėk, pas aną 250Nm ant 1500rpm. Ir turbūt gal net >>>>>>>>> nereikia >>>>>>>>> tai mažytri turbai trečios pavaros, kad užsipūstų >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>> >>> >