kelias tas pats, padangos ant aurio nu kokias gamintojas uždėjęs. o subarai dabar ant bangos, labiau už juos niekas negali džiugint On 3/6/2017 5:49 PM, Vytautas wrote: > padangos buvo zinoma vienodos, tuo paciu keliu vaziuota? > jei bent vienas atsakymas ne, tai toks palyginimas visiski nieko vertas > yra kas iskeite subaru impreza i toyota auris benzinine (automatas) ir be > galo dziaugiasi ir dziugina daug labiau nei subarikas (abi is salonu, per > metus nuvaziuojama iki 5000km ) > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:o9jvss$m4v$1@trimpas.omnitel.net... >> kaþkada vaþiavau pirmu auriu hibridu, ble vaþiuojant elektra nuo ratø >> triukðmo daugiau, nei dyzeliniame 20m senumo pasate su visu jo tarðkanèiu >> varikliu. brrrrr >> >> On 3/6/2017 1:05 PM, none wrote: >>> Áspûdþiai po testdraivo ðvelniai tariant - ne kokie. Akivaizdaus >>> skirtumo ar tu vairuotum 10-ties metø toyotà, ar visiðkai naujà nëra. >>> Vaþiuoklë veikia gerai, ið iðorës graþi, vietos yra, ekonomiðka, >>> patikima (taip sako). Bet salonas baisus, kai kurie mygtukai ir apdailos >>> elementai primena 80-tuosius metus, garso izoliacija tokia, kad net >>> radijos nemalonu klausytis - per didelis triukðmas nuo ratø. CVT eco >>> reþime taip negraþiai dirba, kad to reþimo gyvenime neájungsi daugiau, >>> Power is standartiniame reþimuose viskas OK. >>> Að net stebiuosi ar kas nors sau ir uþ savo pinigus (22k€) renkasi >>> tokias maðinas :) Na nebent ið maðinos reikia tik tiek, kad bûtø >>> ekonomiðka ir kuo maþiau knistø protà. >> > >