Aš nedaug važiavau, bet man nepatiko kad ilgai galvoja. Jei pjauni tiesiai - viskas zjb, mėto bėgius greitai ir sklandžiai. Bet tik jei priverti kažką pagalvot (pvz gulintis "policininkas"), tai neapsisprendžia. Nu arba šiaip sportiškiau pavažiuot gazą pamaigant - bbs gaunas. Gal ten kažkaip prisijaukinus ir būtų galima susitart, bet pvz paprastas senas benvo automatas turi kur kas gudresnius smegenus, imho. Kiek suprantu, tai ten ta dviejų sankabų bėda ir yra tame, kad ji negali visad tiksliai atspėt ką tu norėsi daryt. Jei greitėji, pasiruošia aukštesnę pavarą, o tu sugalvoji stabdyt - tada figarina žemesnę (nors pasiruošus buvo aukštesnei), ir pasiruošia dar žemesnę ateičiai (nes tu juk stabdai), o tu tada per gazą spiri - na ir ten užtrunka visa tai, ir tamposi ir lagina kažkiek. 2017.03.08 13:19, Dainiushas rašė: > jei tu apie B5, tai nu tas plastmasinis vairas, tai tikrai nx bbd :). > > Tai panašiai ir su DSG, _man_ ji per daug isteriška ir nervuota, > normalaus hidraulinio automato kontekste. ir kartais ją pernelyg lengva > išprovokuot neapsisprendimui ką jungt. Bet, dar kartą - viskas subjektyvu. > > Ir šiaip, nelabai matau šiai diena DSG privalumų. Kažkada kuro sąnaudos > buvo, dabar kaip jau ir nebe labai. > > On 3/8/2017 12:49 PM, none wrote: >> negadink savo vardo, konkrečiai vardink kas nepatinka, arba kodėl >> nepatinka. Nes dabar gaunasi kaip su tuo pasato vairu - jei pasatas ne 3 >> stipinų vairu, tai ne mašina >> >> On 2017-03-08 12:44, Dainiushas wrote: >>> ble nu, kaip vinipuchą mėlyni balionėliai - nu nedžiugina ir tiek :) >