Tai as pats matau, kad cia galima ivairiai ismastyt, ir visais atvejais kaip ir teisybe gaunasi. Todel ir idomu, ar jau yra praktikos siuo klausimu. "Dainiushas" wrote in message news:o9piqr$64a$1@trimpas.omnitel.net... nieko nesakau, bandau išrutuliot kaip čia gaunasi :) nes jei pagal straipsnį, tai per ištisinę sukant į kitą kelią kairėn, irgi 420.1? 3/8/2017 8:29 PM, ManXP rašė: > Tai nori pasakyt, kad jeigu ivaziaves sustoji, tai gaunasi, kad isvis > neivaziavai? > > "Dainiushas" wrote in message news:o9pihp$5rq$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai bet kuriuo atveju tavo greitis 0 - tai apie kokį priešpriešinį > eismą kalbą? > > na ir bauda už apsisukimą neleistinoj vistoj - nu ką aš žinau, kažkaip > bbd. net už apsisukimą pervažoj teisių neatimą berods > > 3/8/2017 8:26 PM, ManXP rašė: >> Nezinau. Bet velgi, taip gaunasi, kad jeigu sau vaziuoju, tada sugalvoju >> list i priesinga juosta, bet ta padarau "kreivai" (t.y. susuku vaira ir >> islendu 90 laipsniu kampu), tai jau neisvaziavau i priesinga juosta? >> >> "Dainiushas" wrote in message news:o9pfqs$321$1@trimpas.omnitel.net... >> >> prasme, aš tai suprantu, kad išvažiavimas į priešpriešinį - tai kai tu >> savo lempom žiūri į iš priekio atvažiuojančių automobilių lempas. Dabar >> gi subjektas čia tiesiog apsisuko. Na sakykim, stovi šalutiniame kelyje, >> pagrindinis su ištisine linija - bet apsidarai ir pasuki į kairę. Pagal >> kurį punktą baust? >> >> 3/8/2017 7:36 PM, ManXP rašė: >>> As tai suprantu tiesiogiai - jis per tos priesingos juostos virsu >>> neperskrido, po apacia irgi neperplauke, o tiesiog ivaziavo. kaip ir >>> minejau, tai mano asmeninis supratimas. Kokia teismu praktika - nezinau >>> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:o9pf8h$2fa$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> gali plačiau paaiškint kaip tu supranti išvažiavimą į priešpriešinio >>> eismo juostą? Nes IMHO 420 visa savo esme tikrai ne apie apsisukimą per >>> ištisinę liniją, mano supratimu apie tai yra 417. >>> >>> Taip, pareigūnų bandymų interpretuot taip kaip tu jau teko girdėt. >>> >>> >> >> >