On 2017-03-15 10:47, RA PC wrote: > 13 pin daugiau yra skirta kemperiui, ten daugiau funkcijų, 7 pin skirta > priekabom- visos lemputė pradubliuojamos priekaboj Niekas ten nedubliuojama. Nezinai, nerasinek. > įrengti 13 pin ir uždėti 7 pin perėjimą- ką aš žinau.. Taip daryti yra geriausia. > uždėjus perėjimą nedega atbulinio greičio žibintas gale, nes auto mano, > kad prikabinta priekaba. Tai jei valdymo elektronikoje tai numatyta, tai taip ir bus. Jei nori, kad taip nebutu, rinkis 13 kontaktu rozete be jungiklio, detektuojancio ikista kistuka... O ir palikti perejima rozeteje - tai ka as zinau. Juk visas purvas eina i perjima... Kartą technikinės nepraėjau, kai uždėjau > perėjimą ir pamiršau, kad jis vis dar ten :D Pats durnas. Ir ilgiau taip palaikius perejima, jis uzsines purvu, gal ir supus... > Kaune dėjau ŪLA UAB, Taigi ta pacia uab nurodziau. kažkokį lenkišką, Lenkisku dazai nubyra po pusmecio... Audrius K. nors turi ir brangių, nesidomėjau > > "ManXP" wrote in message news:oaat6t$3rn$1@trimpas.omnitel.net... > > Aciu uz issamia info. Sia savaite reikes uzsakinet, tai dar karta reikes > paklaust del tu 7 vs 13. Nes kai telefonu kalbejau, tai sake, kad pirkt 7, > nes kaina mazesne, o 13 man nereikes. >