On 2017-03-17 10:38, RA PC wrote: > tai vis dėl to pradubliuoja lempas :DDD Ne taip, kaip tu supranti. Nuo kiekvienos lempos laido imamas itampos signalas, ir per papildomos elektronikos bloke esancia rele/tranzintoriu i priekabos lempas paduodama itampa is auto 12V per atskira saugikli. Kartu stebima srove, ir jei kuri lempute nedega, kai turi degti, tai indikiuojama garsu. Ir vienintelis priesrukinis halogenas permetamas nuo auto i priekaba (nezinau, ar tiesiogiai, ar vis tik gudriau) IR LYGIAI TAIP PAT DAROMA SU 13kontaktu rozete... Taip, kad jokio dubliavimo (kaip daznai daro musu montuotojai, prijungdami priekabos lempas lygiagreciai auto lempoms) ten nera. Arba as nesuprantu, ka ponas norejo pasakyti zodziu "pradubliuojamos". Jei "pradubliavimas" nereiskia tiesioginio lygiagretaus lempu jungimo, tada "pradubliuoti" galima ir CAN signala nuskaicius - degs sinchroniskai :-) Audrius K. P.S. Man vieni kabliu montuotojai kazkur pries menesi demonstravo 13 kontaktu pajungimo rinkini "specialiai kemperiui" be jokio elektonikos bloko. Rozete ir ilga laidu pyne su tiesioginiu laidu prijungimu prie auto instaliacijos.... Ir is vis - 7 ir 13 kontaktu rozetes skiriasi tik tuo, kad 13 kontaktu rozeteje yra numatyti papildomi kontaktai dviem 12V maitinimo itampoms (baziniai pajungimo rinkiniai praktiskai niekad ju neprijungia, tik turi galimybe) ir atbules eigos zibinto lempa. Tarp kitko, su 7 kontaktu rozete galima uzsirauti dar ir del to, kad kai kurie priekabu gamintojai ideda atbulines eigos zibinto lempa i priekaba (pvz brentex). 7 kontaktu rozete jo nepalaiko, tech apziuros nepraeisi... > > "Audrius K." wrote in message news:oag4c9$9cj$1@trimpas.omnitel.net... > > > > Del to modeliu saraso, kuriems tinka, ten nera - jis tiesog jungiasi > prie lempu laidu. > > On 2017-03-15 10:47, RA PC wrote: >> ... visos lemputė pradubliuojamos priekaboj > > Niekas ten nedubliuojama. Nezinai, nerasinek. >