On 2017-03-16 10:03, st wrote: > vazineju su prikabintu perejimu n laiko, atbulinis sviecia. Pas tave rozete be jungiklio :-) (kaip ir pas mane). Yra valdymo elektronikos supaprastinta modifikacija: Ikisant priekabos kistuka i rozete, nusispaudzia jungiklis ir atjungia priesrukini ir atbulini... netgi itariu, kad tiesiog perjungia prie priekabos (juk taip turetu buti pigiau...). Tokio sprendimo minusas - gali sugesti jungiklis rozeteje. Man labiau patinka, kai zibintus atjungia pagal matuojamas sroves - yra priekaba, priesrukinis atjungtas. Nera - prijungtas. Tiesa, bus niuansu, jei priekaba su led zibintais... Audrius K. > > > "RA PC" parašė naujienų news:oaav3c$6ah$1@trimpas.omnitel.net... > > 13 pin daugiau yra skirta kemperiui, ten daugiau funkcijų, 7 pin skirta > priekabom- visos lemputė pradubliuojamos priekaboj > įrengti 13 pin ir uždėti 7 pin perėjimą- ką aš žinau.. > uždėjus perėjimą nedega atbulinio greičio žibintas gale, nes auto mano, kad > prikabinta priekaba. Kartą technikinės nepraėjau, kai uždėjau perėjimą ir > pamiršau, kad jis vis dar ten :D > Kaune dėjau ŪLA UAB, kažkokį lenkišką, nors turi ir brangių, nesidomėjau > > "ManXP" wrote in message news:oaat6t$3rn$1@trimpas.omnitel.net... > > Aciu uz issamia info. Sia savaite reikes uzsakinet, tai dar karta reikes > paklaust del tu 7 vs 13. Nes kai telefonu kalbejau, tai sake, kad pirkt 7, > nes kaina mazesne, o 13 man nereikes. >