Dabar madingas toks rašymo būdas, tipo aš kiečiausias, visi durniai, viską žinau, nepritari - reiškia debilas ir t.t. "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message news:og1vug$n9n$1@trimpas.omnitel.net... > Tam pastoviai grafomanijos priepoliai užeina, triedesys kažkoks. > > > "booraz" wrote in message news:og1sm3$klu$1@trimpas.omnitel.net... > > Liudvikas Andriulis FB: > > Man visuomet buvo didziule paslaptis, kodel turtingose salyse zmones > vairuoja mandagiai ir atsargiai, o biednose salyse zmones vairavima > labai sureiksmina, vairavimas labai svarbus, labai svarbu vairuoti, > labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir visi turi nuomone apie vairavima. > Ypac vairuodami. > > Statuose didziuli ispudi paliko atsargiai vaziuojantys zmones, dar likus > 50 metru pries pereja pradedantys stabdyti. Niekada nelakstantys, > nelenkiantys (nors galetu), visada vairuojantys taip, kad butu kuo > mazesne rizika – ypac gyvenamuosiuose rajonuose, prie mokyklu, darzeliu. > > Mandagiai ir neipareigojanciai vairuoja ir belgai – bent jau mano > Briuselio puseje. Padarei kokia klaida – persirikiavai nepaziurejes, > uzlindai, reikia pasukt i desine, lendant i ilga eile – niekas nepypina, > nerekia, nemojuoja rankomis. Ilisti i automobiliu eile – uztenka > parodyti posuki. > > Tau reikia pasukti i desine, o desineje stovi eile bobulyciu su Renault > Clio, besiruosianciu vaziuoti tiesiai? Niekas nepypses, ramiai palauks, > niekas del to agresijos nerodys ir nei zmoniu, nei saves nenervuos. > Vairavimas, vaziavimas automobiliu nera sureiksmintas. > > Vakarieciu vairavimas atsargus, gynybinis, vairuotojo siekia kuo > saugiau, kuo mazesne rizika pasiekti keliones tiksla. > > Ko siekia vairuotojai i rytus ir pietus nuo Berlyno, nesuvokiu. > > Rytuose vairavimas sureiksmintas. Egzistuoja mistine savoka "vairuoti > gerai". Savokos apibrezimas isplaukes, bet greiciausiai "gero vairavimo" > elementai yra gebejimas lenkti, gebejimas vaziuoti greitai, gebejimas > nardyti tarp automobiliu, gebejimas uzlisti, gebejimas vaziuoti per > geltona. Rytuose "bobos nemoka vairuoti". Ypac bobos nemoka vairuoti > Maskvoje, Omane, Tel –Avive, Stambule ir Vilniuje. > > "Nemokantiems vairuoti" rytuose gyvenimas sunkus – kaip ir gejai, > moterys, vyresnio amziaus zmones, "nemokantys vairuoti" bei prastesnius > automobilius vairuojantys yra diskriminuojama klase. Vairuotojas, vezes > mus is oro uosto su viesbuciui priklausancia nauja Audi A6, jautesi > gyvenime pasiekes viska – jis ir vairuoja kietai, ir masina jo kieta, ir > zmones kietus veza – jam lygiu nera, todel reikia vaziuoti labai > greitai, lenkti is desines, mirkseti vargsams ilgomis, kad jie trauktu > savo purvinus automobilius is kelio, kuri zvaigzdemis barsto balto > pegaso traukiamos, skraidancios aukso vezecios. > > Kuo zmogus maziau issilavines, tuo jis "geriau vairuoja". "Gerai > vairuojantis" visada turi griezta nuomone apie kitu vairavimo > sugebejimus, ir tik savisaugos instinktas ji sulaiko (o pietuose ir > nesulaiko) nuo tos nuomones issakymo viesai – islindus per langa ir > kumsciu grumojant pederastui, kuris driso pries mirksincia zalia > sustoti, tebunie jis, kausas, prakeiktas iki desimtos kartos. > > Visi kiti vairuojantys, o ypac diskriminuojamosios klases (zali lapai, > bobos, senukai ir aprudije balti kablukai) yra debilai, mausai, kausai, > daunai ir piderasai. Nes tik jie daro klaidas, nes tik jie pasiklysta, > nes tik jie uzlenda, nes tik jie yra beprociai, nes tik jie yra > pavojingi. Herojus niekada nedaro klaidu. Niekada nepasiklysta. Visada > laikosi taisykliu, o KET zino iki pat lankscios/standzios vilkties > detaliu bei vaznyciotoju zymejimo tvarkos. Rytu herojus yra geriausias > vairavimo specialistas, jis geriausiai pazista miesta, jis moka > pergudrauti policija, ir tyliai i usa sypsodamasis zino, kad sitam > inkile radaro nera. > > Rytu vairavimo herojui vaziavimas is tasko i taska b yra intensyvus, > ritualinis procesas – net vaziuojant 4 –6 kilometrus nutinka daugybe > dalyku, sutinkamos ordos debilu ir kitokiu vairuoti nemokanciu, daugybe > kartu yra keikiamasi, linguojama galva, skesciojama rankomis – nes yra > labai labai labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir kiti vairuoti tikrai > nemoka. Bobos turi trauktis, gaidziui ilisti neleisim, o, kurvos mentai > stovi, och tu blet koks debilas praleke, tu, gaidy, ar ziuri, kur > vaziuoji, kur cia masina pasistatei, o, blet, boba atbula parkuojasi, > nemoka, pizdec, kiek galima laukti, nu ne, tiksliai, neimanoma gyventi, > vieni debilai aplinkui. > > Mokantys vairuoti turi griezta nuomone apie taisykles. Herojus nesisega > dirzu, arba segasi juos tik autostradoje. Jis nekencia automobiliu, > kurie nenuilsdami pypsi, jei neprisegtas dirzas, ir visokeriopai su tuo > kovoja – Vasia buvo nusipirkes dirzu sagteles, o Vania, kuriam labai > norisi kietumo, kurio jis neturi, Maskvoje nusiziurejo fantastiska kovos > su establishmentu metodika – prisegti dirza ir sestis ant jo. Vania > dabar kieciausias – visi vazineja prisisege dirzus, o jis nepasiduoda > vakarietiskam memiskumui ir slykstynems Lexus inzinieriams – vazineja > atsisedes ant dirzo, neprisiseges. Ir dar vypteli, kai as > demonstratyviai dirza atsegu, atsisedu ir prisisegu – "ot meme, dirzo > jam reikia”. > > Dirzai galinese sedynes is vis sukelia isteriska juoka – taip atskiriami > grudai nuo pelu – jei segiesi gale dirzus, esi susimyzes uzsienietis, > tokius sutinka tik Martono taksistai prie Vilniaus oro uosto. Juk gale > segtis nereikia – 60kmh greiciu skrendanti apdribusi Seriogos 98kg тушка > bus minkstai, svelniai sustabdyta nuostabios VW Caddy priekines keleivio > sedynes. Serioga net prieky dirzu nesisga, o segtis juos gale – lyg > myzti atsisedus. Hell, gale Serioga net sunaus nesega – vyra gi auginu, > ne boba. > > Rimti rytu vyrai turi nuomone ir apie keliu zenklus – jie visi pastatyti > nesamoningose vietose, visi skirti tam, kad mentai rinktu kysius, tie, > kurie stato zenklus – debilai, o tie, kurie laikosi zenklu nurodytu > taisykliu, turetu is karto padeti vairuotojo pazymejima ir prisiekti > likusi gyvenima vazineti visuomeniniu transportu. Nes nemoka vairuoti. > > Tikram rytu vyrui KET yra nepalyginamai svarbesnis dokumentas uz salies > konstitucija ar nauja salies biudzeto redakcija. Rimtas vyras turi > tureti griezta nuomone apie naujausius KET pakeitimus, juos sekti, > dometis, ir diskutuoti apie juos su draugais. yra tik viena rusis KET > pakeitimu, kuri palydima pritariamu linktelejimu – greicio apribojimu > mazinimas. > > O jei liepe visus metus vazineti ijungus artimas sviesas. Pyzdec, > furoras kyla toks, kad galima pagalvoti, jog lenkai Vilniu atsiima. > Vyrai savaitemis, menesiais lieja disleksinius tekstus forumuose ir > komentaruose, kviesdami kilti ir nepasiduoti visuotiniam supuvusios > valdzios samokslui. Tokio pazeminimo pasaulis nemate – SU SVIESOM VASARA > VAZINET! Vyrai ir formuliu priskaiciavo, rodydami, kiek papildomo kuro > suvartos vairuotojai по стране (Lukoilo, ne kitaip, samokslas). Artimos > sviesos vasara kels pavoju – akins priespriesa vaziuojanciuosius. Bet > svarbiausia – tai dar vienas budas slykstynems mentams nulupti litu is > vargsu vairuotoju. > > Mentas. Tikras vyras is rytu neturi didesnio prieso. Keliu policija yra > evil spawn, organizacija, sukurta 9 pragaro rate, juodieji raiteliai, > nesantys ligas ir nelaimes, neduodantys gyventi, lekti, dziaugtis > gyvenimu. Mentai visada neteisus. Visada. Su mentais visada reikia 25 > minutes gincytis – o kaip nesigincysi, juk herojus, pamenat, niekada > nedaro klaidu, ir visada laikosi KET. Sustabde piderasai – tikrai ne as, > tikrai buvo zalia, cia ne mano greitis, tas zenklas ne ta sako, tikrai > negeriau, radaras nesertifikuotas, alkotesteris pareguliuotas, och jus > kurvos, slykstynes. Jei nesiginciji su policija – esi durnas, pasiduodi > sistemai, leidiesi apgaudinejamas, nes policininkai visada stengiasi > apgauti heroju ir ismonyti is jo pinigu. > > Paklausius tikru vyru, visi policininkai yra xamai, agresyvus, sukti, o > svarbiausia – nemoka KET, neprisistato pagal taisykles, ir yra > nemandagus. As, pvz, per desimt metu, kuriuos vairavau Lietuvoje, > nemaciau ne vieno policininko, kuris elgtusi nemandagiai, tujintu mane, > nepasisveikintu, nepaaiskintu, del ko sustabde. NE VIENO. Visi buvo > mandagus, profesionalus, efficient – padarei pazeidima, susimokejai, > uzgaisai 5 minutes. > Tikras vyras, net jei ir teko pripazinti (tik niekam nesakykit), kad > pasuko po zenklu ("tu kurvu mentu visur pilna"), turi bent jau > pasitycioti is mentu. Papizdavoti, paerzinti, pazeminti. Nu o kaip > kitaip? JIE DRISO MANE SUSTABYTI! MANE! > > Rytu vairuotojas, tas isidus arabisku zirgu stepemis lekiancio Tamerlano > palikuonis, kaip ir priklauso tikram, tradiciniu, tvirtu vertybiu > besilaikanciam vyrui, yra sukaupes milziniska folkloro archyva. O, jei > tik boba nebutu vaiku pripratinus prie durnu pasaku apie Jonuka ir > Gretute, tikras vyras –vairuotojas galetu valandu valandomis, menesiu > menesiais vaikams pasakoti nesibaigiancias istorijas apie tai, kaip Jis > buvo sustabytas Bloguju Policininku, kaip narsiai su jais kovesi iki > paskutinio kraujo laiso, kaip jie bande is jo ismonyti litu uz dirzus, > ir kaip jis nugalejo, isvadindamas juos pederastais, gaidziais ir > debilais. O jei herojus ir suklupo, jei ji ir nugalejo Blogieji > Policininkai, ir teko sumoketi bauda – Jis taip paprastai nepasiduoda, > ir islipdamas is mentu masinos pasake jiems TOKI dalyka, kad jie > issizioje dar 10 minuciu sedejo. > > Tikras vyras turi moketi daug istoriju apie tai, kaip jis kovesi su > mentais, laimejo, pralaimejo, kaip izvelge ju klasta, isvenge ju > pinkliu, nesumokejo, ar sumokejo maziau, ar issisuko. > > Tad nenuostabu, kad tokioje rugstineje aplinkoje, kurioje ant kiekvieno > kampo tyko mentas riestais is save nagais, kur gatvese knibdza teises > nusipirkusiu debilu, beprociu, ar, dar blogiau, bobu, mandagumui vietos > nelieka. Nes ant galvos gi uzlips, nesupranti? Jei cia kiekviena > praleidinesi, tai kur nuvaziuosi? O svarbiausia – budamas mandagus, > debilams ir gaidziams leisi daryti klaidas, ir jie juk nieko neismoks. > Nes... > ...vairavimo herojus is rytu turi aukstesniu idealu, nei saugus > nuvykimas is tasko a i taska b. > > Juk kiekvienas tikrai mokantis vairuoti sirdyje yra PEDAGOGAS. Ir ne > siaip pedagogas – PEDAGOGAS is pasaukimo, is didziosios P, all caps > pedagogas. Jis pamokys boba rodyti posuki – neleis jei persirikiuoti. > Jis pamokys gaidi KET – neleis ilisti pries save. Jis pamokys keliu > ereli – aplenks per dviguba istisine, ir kirs per stabdzius. O KAIP > KITAIP? KAIP KITAIP? juk visi debilai, jei ju nemokysi, KAS CIA DARYSIS? > A? > > Kad ir kokie stirpus tikrieji rytu vairuotojai bebutu, net ir jie turi > autoriteta. Daznai klaidingai manoma, kad rytu vairuotojai gerbia > DIDELIUS AUTOMOBILIUS. Tai netiesa – troleibusas gerokai didesnis uz > Cayenne, bet tikras vairuotojas niekada nepraleis Marjos Pavlovnos, jau > 45 metus bandancios is stoteles trulika kairen issukti. Rytuose > vairuotojai gerbia tik viena keliu fenomena – BRANGU AUTOMOBILI > TAMSINTAIS STIKLAIS. Rytu vairuotojo jausmai BRANGIAM AUTOMOBILIUI > TAMSINTAIS STIKLAIS yra sumišę – sodietis gerbia cara, kartu jo > prisibijo, kartu ir kiek jam pavydi, siek tiek slapcia ir nekencia. bet > svarbiausia – doesn’t want to fuck with him. > > Nes mongolu, totoriu ir kitokiu karaimu plesimai tryliktame amziuje > tikrai nepamirsti. Nieko gero negali tiketis is niuraus veido raitelio, > jojancio link taves ant juodo, graziai papuosto grakstaus zirgo. Ar > bizunu perlies, ar stoga uzdegs, ar dukra pagrobs – valstietis turi buti > atsargus. Tad ir iki siol valstieciai atsargiai elgiasi su juodais, > graksciais, daug galios turinciais Miuncheno ar Stutgarto veisles > ristunais. Nes pasamoneje vis dar gyvos 1992 –1994 metu istorijos apie > tai, kaip is tokio juodo automobilio islipa rimtas bachuras odine > striuke ir beisbolo lazda isdauzo sestuko langus. Gal ir senokai kas > begirdejo apie toki ivyki, bet valstietis turi buti atsargus. Nes ateis > buta apziuret – ir su tais masinu draudimais vistiek niekas neaisku, > neveikia turbut tie draudimai, niekas ten jokiu pinigu neduos, ir > valstieti vistiek apgaus. Todel rytuose X5, ML, Cayenne, Kruzakai > statistiskai dazniau praleidziami, ileidziami, ju nepakirtineja ir jiems > nepypsi. Atsargus valstietis – gyvas valstietis, butu kvaila pries > bajora sokineti. > > Kodel rytu herojai –vairuotojai tokie? Akis man atvere vienas itin > issilavines biciulis, kuris, vieno pokalbio panasiomis kulturinemis > temomis metu, atkreipe mano demesi i fakta, kad rytu salyse miestu > gyventojai yra is esmes valstieciai, tik pries viena, dvi ar tris kartas > israuti is sau iprastos sodziaus aplinkos, ir ikisti i keista, neiprasta > miesto aplinka. > > Sodziaus simboliai rytuose gyvi – arklys, vezecios – svarbiausi > valstiecio statusui. Kaimietis didziuojasi mokas joti ant darbinio > arklio be balno (dirzai). Valstietis su meile sekmadieniais isbrinko > ratus, paseria is issukuoja arkli. Jis nekencia dvaro privaizdo, o > dvarininka gerbia. Sodietis neiprates prie grusties, daugybes zmoniu – > jis nejaukiai jauciasi mieste, yra isitempes, del to frustruojasi, > frustracija islieja ant kitu – pro automobilio langa.