Tema: Re: Vairuotojai is rytu
Autorius: cliff
Data: 2017-05-24 22:51:21
daug raidziu, bet istengiau.
oi tu ble... kad i KET egzus itrauktu ir klausimu apie vairavimo kultura.
Respectas uz teksta, dar didesnis uz netingejima tiek klaviatura kankint.




2017-05-23 20:46, booraz rašė:
> Liudvikas Andriulis FB:
>
> Man visuomet buvo didziule paslaptis, kodel turtingose salyse zmones
> vairuoja mandagiai ir atsargiai, o biednose salyse zmones vairavima
> labai sureiksmina, vairavimas labai svarbus, labai svarbu vairuoti,
> labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir visi turi nuomone apie vairavima.
> Ypac vairuodami.
>
> Statuose didziuli ispudi paliko atsargiai vaziuojantys zmones, dar likus
> 50 metru pries pereja pradedantys stabdyti. Niekada nelakstantys,
> nelenkiantys (nors galetu), visada vairuojantys taip, kad butu kuo
> mazesne rizika – ypac gyvenamuosiuose rajonuose, prie mokyklu, darzeliu.
>
> Mandagiai ir neipareigojanciai vairuoja ir belgai – bent jau mano
> Briuselio puseje. Padarei kokia klaida – persirikiavai nepaziurejes,
> uzlindai, reikia pasukt i desine, lendant i ilga eile – niekas nepypina,
> nerekia, nemojuoja rankomis. Ilisti i automobiliu eile – uztenka
> parodyti posuki.
>
> Tau reikia pasukti i desine, o desineje stovi eile bobulyciu su Renault
> Clio, besiruosianciu vaziuoti tiesiai? Niekas nepypses, ramiai palauks,
> niekas del to agresijos nerodys ir nei zmoniu, nei saves nenervuos.
> Vairavimas, vaziavimas automobiliu nera sureiksmintas.
>
> Vakarieciu vairavimas atsargus, gynybinis, vairuotojo siekia kuo
> saugiau, kuo mazesne rizika pasiekti keliones tiksla.
>
> Ko siekia vairuotojai i rytus ir pietus nuo Berlyno, nesuvokiu.
>
> Rytuose vairavimas sureiksmintas. Egzistuoja mistine savoka "vairuoti
> gerai". Savokos apibrezimas isplaukes, bet greiciausiai "gero vairavimo"
> elementai yra gebejimas lenkti, gebejimas vaziuoti greitai, gebejimas
> nardyti tarp automobiliu, gebejimas uzlisti, gebejimas vaziuoti per
> geltona. Rytuose "bobos nemoka vairuoti". Ypac bobos nemoka vairuoti
> Maskvoje, Omane, Tel –Avive, Stambule ir Vilniuje.
>
> "Nemokantiems vairuoti" rytuose gyvenimas sunkus – kaip ir gejai,
> moterys, vyresnio amziaus zmones, "nemokantys vairuoti" bei prastesnius
> automobilius vairuojantys yra diskriminuojama klase. Vairuotojas, vezes
> mus is oro uosto su viesbuciui priklausancia nauja Audi A6, jautesi
> gyvenime pasiekes viska – jis ir vairuoja kietai, ir masina jo kieta, ir
> zmones kietus veza – jam lygiu nera, todel reikia vaziuoti labai
> greitai, lenkti is desines, mirkseti vargsams ilgomis, kad jie trauktu
> savo purvinus automobilius is kelio, kuri zvaigzdemis barsto balto
> pegaso traukiamos, skraidancios aukso vezecios.
>
> Kuo zmogus maziau issilavines, tuo jis "geriau vairuoja". "Gerai
> vairuojantis" visada turi griezta nuomone apie kitu vairavimo
> sugebejimus, ir tik savisaugos instinktas ji sulaiko (o pietuose ir
> nesulaiko) nuo tos nuomones issakymo viesai – islindus per langa ir
> kumsciu grumojant pederastui, kuris driso pries mirksincia zalia
> sustoti, tebunie jis, kausas, prakeiktas iki desimtos kartos.
>
> Visi kiti vairuojantys, o ypac diskriminuojamosios klases (zali lapai,
> bobos, senukai ir aprudije balti kablukai) yra debilai, mausai, kausai,
> daunai ir piderasai. Nes tik jie daro klaidas, nes tik jie pasiklysta,
> nes tik jie uzlenda, nes tik jie yra beprociai, nes tik jie yra
> pavojingi. Herojus niekada nedaro klaidu. Niekada nepasiklysta. Visada
> laikosi taisykliu, o KET zino iki pat lankscios/standzios vilkties
> detaliu bei vaznyciotoju zymejimo tvarkos. Rytu herojus yra geriausias
> vairavimo specialistas, jis geriausiai pazista miesta, jis moka
> pergudrauti policija, ir tyliai i usa sypsodamasis zino, kad sitam
> inkile radaro nera.
>
> Rytu vairavimo herojui vaziavimas is tasko i taska b yra intensyvus,
> ritualinis procesas – net vaziuojant 4 –6 kilometrus nutinka daugybe
> dalyku, sutinkamos ordos debilu ir kitokiu vairuoti nemokanciu, daugybe
> kartu yra keikiamasi, linguojama galva, skesciojama rankomis – nes yra
> labai labai labai svarbu, kaip vairuoja kiti, ir kiti vairuoti tikrai
> nemoka. Bobos turi trauktis, gaidziui ilisti neleisim, o, kurvos mentai
> stovi, och tu blet koks debilas praleke, tu, gaidy, ar ziuri, kur
> vaziuoji, kur cia masina pasistatei, o, blet, boba atbula parkuojasi,
> nemoka, pizdec, kiek galima laukti, nu ne, tiksliai, neimanoma gyventi,
> vieni debilai aplinkui.
>
> Mokantys vairuoti turi griezta nuomone apie taisykles. Herojus nesisega
> dirzu, arba segasi juos tik autostradoje. Jis nekencia automobiliu,
> kurie nenuilsdami pypsi, jei neprisegtas dirzas, ir visokeriopai su tuo
> kovoja – Vasia buvo nusipirkes dirzu sagteles, o Vania, kuriam labai
> norisi kietumo, kurio jis neturi, Maskvoje nusiziurejo fantastiska kovos
> su establishmentu metodika – prisegti dirza ir sestis ant jo. Vania
> dabar kieciausias – visi vazineja prisisege dirzus, o jis nepasiduoda
> vakarietiskam memiskumui ir slykstynems Lexus inzinieriams – vazineja
> atsisedes ant dirzo, neprisiseges. Ir dar vypteli, kai as
> demonstratyviai dirza atsegu, atsisedu ir prisisegu – "ot meme, dirzo
> jam reikia”.
>
> Dirzai galinese sedynes is vis sukelia isteriska juoka – taip atskiriami
> grudai nuo pelu – jei segiesi gale dirzus, esi susimyzes uzsienietis,
> tokius sutinka tik Martono taksistai prie Vilniaus oro uosto. Juk gale
> segtis nereikia – 60kmh greiciu skrendanti apdribusi Seriogos 98kg тушка
> bus minkstai, svelniai sustabdyta nuostabios VW Caddy priekines keleivio
> sedynes. Serioga net prieky dirzu nesisga, o segtis juos gale – lyg
> myzti atsisedus. Hell, gale Serioga net sunaus nesega – vyra gi auginu,
> ne boba.
>
> Rimti rytu vyrai turi nuomone ir apie keliu zenklus – jie visi pastatyti
> nesamoningose vietose, visi skirti tam, kad mentai rinktu kysius, tie,
> kurie stato zenklus – debilai, o tie, kurie laikosi zenklu nurodytu
> taisykliu, turetu is karto padeti vairuotojo pazymejima ir prisiekti
> likusi gyvenima vazineti visuomeniniu transportu. Nes nemoka vairuoti.
>
> Tikram rytu vyrui KET yra nepalyginamai svarbesnis dokumentas uz salies
> konstitucija ar nauja salies biudzeto redakcija. Rimtas vyras turi
> tureti griezta nuomone apie naujausius KET pakeitimus, juos sekti,
> dometis, ir diskutuoti apie juos su draugais. yra tik viena rusis KET
> pakeitimu, kuri palydima pritariamu linktelejimu – greicio apribojimu
> mazinimas.
>
> O jei liepe visus metus vazineti ijungus artimas sviesas. Pyzdec,
> furoras kyla toks, kad galima pagalvoti, jog lenkai Vilniu atsiima.
> Vyrai savaitemis, menesiais lieja disleksinius tekstus forumuose ir
> komentaruose, kviesdami kilti ir nepasiduoti visuotiniam supuvusios
> valdzios samokslui. Tokio pazeminimo pasaulis nemate – SU SVIESOM VASARA
> VAZINET! Vyrai ir formuliu priskaiciavo, rodydami, kiek papildomo kuro
> suvartos vairuotojai по стране (Lukoilo, ne kitaip, samokslas). Artimos
> sviesos vasara kels pavoju – akins priespriesa vaziuojanciuosius. Bet
> svarbiausia – tai dar vienas budas slykstynems mentams nulupti litu is
> vargsu vairuotoju.
>
> Mentas. Tikras vyras is rytu neturi didesnio prieso. Keliu policija yra
> evil spawn, organizacija, sukurta 9 pragaro rate, juodieji raiteliai,
> nesantys ligas ir nelaimes, neduodantys gyventi, lekti, dziaugtis
> gyvenimu. Mentai visada neteisus. Visada. Su mentais visada reikia 25
> minutes gincytis – o kaip nesigincysi, juk herojus, pamenat, niekada
> nedaro klaidu, ir visada laikosi KET. Sustabde piderasai – tikrai ne as,
> tikrai buvo zalia, cia ne mano greitis, tas zenklas ne ta sako, tikrai
> negeriau, radaras nesertifikuotas, alkotesteris pareguliuotas, och jus
> kurvos, slykstynes. Jei nesiginciji su policija – esi durnas, pasiduodi
> sistemai, leidiesi apgaudinejamas, nes policininkai visada stengiasi
> apgauti heroju ir ismonyti is jo pinigu.
>
> Paklausius tikru vyru, visi policininkai yra xamai, agresyvus, sukti, o
> svarbiausia – nemoka KET, neprisistato pagal taisykles, ir yra
> nemandagus. As, pvz, per desimt metu, kuriuos vairavau Lietuvoje,
> nemaciau ne vieno policininko, kuris elgtusi nemandagiai, tujintu mane,
> nepasisveikintu, nepaaiskintu, del ko sustabde. NE VIENO. Visi buvo
> mandagus, profesionalus, efficient – padarei pazeidima, susimokejai,
> uzgaisai 5 minutes.
> Tikras vyras, net jei ir teko pripazinti (tik niekam nesakykit), kad
> pasuko po zenklu ("tu kurvu mentu visur pilna"), turi bent jau
> pasitycioti is mentu. Papizdavoti, paerzinti, pazeminti. Nu o kaip
> kitaip? JIE DRISO MANE SUSTABYTI! MANE!
>
> Rytu vairuotojas, tas isidus arabisku zirgu stepemis lekiancio Tamerlano
> palikuonis, kaip ir priklauso tikram, tradiciniu, tvirtu vertybiu
> besilaikanciam vyrui, yra sukaupes milziniska folkloro archyva. O, jei
> tik boba nebutu vaiku pripratinus prie durnu pasaku apie Jonuka ir
> Gretute, tikras vyras –vairuotojas galetu valandu valandomis, menesiu
> menesiais vaikams pasakoti nesibaigiancias istorijas apie tai, kaip Jis
> buvo sustabytas Bloguju Policininku, kaip narsiai su jais kovesi iki
> paskutinio kraujo laiso, kaip jie bande is jo ismonyti litu uz dirzus,
> ir kaip jis nugalejo, isvadindamas juos pederastais, gaidziais ir
> debilais. O jei herojus ir suklupo, jei ji ir nugalejo Blogieji
> Policininkai, ir teko sumoketi bauda – Jis taip paprastai nepasiduoda,
> ir islipdamas is mentu masinos pasake jiems TOKI dalyka, kad jie
> issizioje dar 10 minuciu sedejo.
>
> Tikras vyras turi moketi daug istoriju apie tai, kaip jis kovesi su
> mentais, laimejo, pralaimejo, kaip izvelge ju klasta, isvenge ju
> pinkliu, nesumokejo, ar sumokejo maziau, ar issisuko.
>
> Tad nenuostabu, kad tokioje rugstineje aplinkoje, kurioje ant kiekvieno
> kampo tyko mentas riestais is save nagais, kur gatvese knibdza teises
> nusipirkusiu debilu, beprociu, ar, dar blogiau, bobu, mandagumui vietos
> nelieka. Nes ant galvos gi uzlips, nesupranti? Jei cia kiekviena
> praleidinesi, tai kur nuvaziuosi? O svarbiausia – budamas mandagus,
> debilams ir gaidziams leisi daryti klaidas, ir jie juk nieko neismoks.
> Nes...
> ...vairavimo herojus is rytu turi aukstesniu idealu, nei saugus
> nuvykimas is tasko a i taska b.
>
> Juk kiekvienas tikrai mokantis vairuoti sirdyje yra PEDAGOGAS. Ir ne
> siaip pedagogas – PEDAGOGAS is pasaukimo, is didziosios P, all caps
> pedagogas. Jis pamokys boba rodyti posuki – neleis jei persirikiuoti.
> Jis pamokys gaidi KET – neleis ilisti pries save. Jis pamokys keliu
> ereli – aplenks per dviguba istisine, ir kirs per stabdzius. O KAIP
> KITAIP? KAIP KITAIP? juk visi debilai, jei ju nemokysi, KAS CIA DARYSIS? A?
>
> Kad ir kokie stirpus tikrieji rytu vairuotojai bebutu, net ir jie turi
> autoriteta. Daznai klaidingai manoma, kad rytu vairuotojai gerbia
> DIDELIUS AUTOMOBILIUS. Tai netiesa – troleibusas gerokai didesnis uz
> Cayenne, bet tikras vairuotojas niekada nepraleis Marjos Pavlovnos, jau
> 45 metus bandancios is stoteles trulika kairen issukti. Rytuose
> vairuotojai gerbia tik viena keliu fenomena – BRANGU AUTOMOBILI
> TAMSINTAIS STIKLAIS. Rytu vairuotojo jausmai BRANGIAM AUTOMOBILIUI
> TAMSINTAIS STIKLAIS yra sumišę – sodietis gerbia cara, kartu jo
> prisibijo, kartu ir kiek jam pavydi, siek tiek slapcia ir nekencia. bet
> svarbiausia – doesn’t want to fuck with him.
>
> Nes mongolu, totoriu ir kitokiu karaimu plesimai tryliktame amziuje
> tikrai nepamirsti. Nieko gero negali tiketis is niuraus veido raitelio,
> jojancio link taves ant juodo, graziai papuosto grakstaus zirgo. Ar
> bizunu perlies, ar stoga uzdegs, ar dukra pagrobs – valstietis turi buti
> atsargus. Tad ir iki siol valstieciai atsargiai elgiasi su juodais,
> graksciais, daug galios turinciais Miuncheno ar Stutgarto veisles
> ristunais. Nes pasamoneje vis dar gyvos 1992 –1994 metu istorijos apie
> tai, kaip is tokio juodo automobilio islipa rimtas bachuras odine
> striuke ir beisbolo lazda isdauzo sestuko langus. Gal ir senokai kas
> begirdejo apie toki ivyki, bet valstietis turi buti atsargus. Nes ateis
> buta apziuret – ir su tais masinu draudimais vistiek niekas neaisku,
> neveikia turbut tie draudimai, niekas ten jokiu pinigu neduos, ir
> valstieti vistiek apgaus. Todel rytuose X5, ML, Cayenne, Kruzakai
> statistiskai dazniau praleidziami, ileidziami, ju nepakirtineja ir jiems
> nepypsi. Atsargus valstietis – gyvas valstietis, butu kvaila pries
> bajora sokineti.
>
> Kodel rytu herojai –vairuotojai tokie? Akis man atvere vienas itin
> issilavines biciulis, kuris, vieno pokalbio panasiomis kulturinemis
> temomis metu, atkreipe mano demesi i fakta, kad rytu salyse miestu
> gyventojai yra is esmes valstieciai, tik pries viena, dvi ar tris kartas
> israuti is sau iprastos sodziaus aplinkos, ir ikisti i keista, neiprasta
> miesto aplinka.
>
> Sodziaus simboliai rytuose gyvi – arklys, vezecios – svarbiausi
> valstiecio statusui. Kaimietis didziuojasi mokas joti ant darbinio
> arklio be balno (dirzai). Valstietis su meile sekmadieniais isbrinko
> ratus, paseria is issukuoja arkli. Jis nekencia dvaro privaizdo, o
> dvarininka gerbia. Sodietis neiprates prie grusties, daugybes zmoniu –
> jis nejaukiai jauciasi mieste, yra isitempes, del to frustruojasi,
> frustracija islieja ant kitu – pro automobilio langa.


---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.
https://www.avast.com/antivirus