Tema: Re: VW BlueMotion klausimas
Autorius: Audrius
Data: 2017-06-12 10:05:58
Aciu SVYT uz mintis,
iterpsiu ir savo trigrasi IS ASMENINES PATIRTIES su EURO5 ir EURO6 Scania.

EURO5
- galima drasiai skiesti AdBlue vandeniu, i baka (AdBlue, o ne dyzelino!) 
ipilant iki 1/3 kiekio vandens;
- pasibaigus sistemoje AdBlue - variklis normaliai dirba / automobilis 
vaziuoja, prietaisu skydelyje isijungia indikacija;
- uzpildzius tuscia AdBlue baka po 2-3 degimo ijungimo / variklio paleidimo 
ciklu dingsta ispejamosios indikacijos, automobilis dirba pilnu galingumu, 
nereikia jokio perkrovimo/"nureshetinimo" servise.

EURO6
- AdBlue vandeniu skiesti negalima;
- pasibaigus sistemoje AdBlue, prietaisu skydelyje atsiranda indikacija apie 
galios / sukimo momento apribojima, automobilis vaziuoja ekonominiu rezimu, 
mazais variklio sukiais, anksti perjungiamos pavaros i aukstesnes, "atimama" 
~30% galingumo;
- nors prietaisu skydelyje rodoma, kad AdBlue likutis 0%, t.y. skyscio nera, 
apribotos galios rezimu automobilis dar vaziuoja 1-2 valandas, iki to 
momento, kol galiniame duslintuvo bakelyje esantys 3 analizatoriaus 
davikliai dar aptinka AdBlue frakcija bendrame sraute;
- pasibaigus paskutiniams AdBlue pedsakams sistemoje, variklio darbas 
nedelsiant persijungia i avarini rezima, automobilis vaziuoja max.20 km/h 
greiciu (taip teko vaziuoti 4 valandas, jokiu "negriztamu" negatyviu 
pokyciu, jikios zalos varikliui ar automobiliui);
- ivykis is bortkompiuterio atminties pom keliu/keliolikos uzvedimu/degimo 
ijungimo ciklu nedingsta, reikalinga invazija i smegenine firminiame 
servise;
- sugedus ir nebeveikiant bent 1 is 3-ju analizatoriaus davikliu, esanciu 
galiniame ismetimo sistemos bakelyje, indikuojamas "ismetimo sistemos 
gedimas", ijungiama atbuline variklio darbo laiko atskaita - per ta laika 
reikia sutvarkyti/pakeisti daviklius;
- nepasalinus mineto gedimo ir pasibaigus duotam laikui - ijungiamas galios 
apribojimon rezimas.


"SVYT" <juzila@mail.ru> wrote in message 
news:oge0op$tb5$1@trimpas.omnitel.net...
> Pirmose furose niekas nesidaro, paskui naujesnese isojungia 80 ar 60 proc 
> galios, dar naujesnese neveikia automayine pavaru deze, vaziuoja bet 
> rankomis reikia junginet, o euro 6, pacios naujausios sako nebesiveda. 
> Tiesa, pasibaigus ad blue neuzgesta, reik negesint kol neuzpilsi.
> Apie lengvasias nezinau, ai dar, senesnes furos neskirdavo ar tai ad blue 
> ar vanduo (tik ziema uzsala) naujesnes jau skiria, ir net skiesta 
> nepraeina.
>
>
> -- 
> svyt
>
>
> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message:
>> niekas ten nenustoja
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:og6h4j$f1f$1@trimpas.omnitel.net...
>>> o tai lempos ne?iba skydel? jokios? Nes kaip jau sakiau, bisk? naujesnis
>>> tai rauda baigiantis ir lyg paskui va?iuot nustoja. Gal i?programuota 
>>> jau
>>> ten?
>>>
>>> On 5/25/2017 1:52 PM, Lapinas wrote:
>>>> O be jo jeigu? Ma?inos rida apie 300k. Nei Juta, nei Akst? nei puse
>>>> ?od?io neu?simin?, kad reikia, nors ant ma?inos bl?mou?on etiketk?
>>>> prilipdyta.
>>>>
>>>> "Kurmis" <Kasparas@TRINTIinbox.ru> wrote in message
>>>> news:og5rde$p5c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> reikia
>>>>> Kurmis
>>>>>
>>>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:og5of9$me9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ar reik t? adbliu marmal? pilt ar pochuj? Diagnostika parod?, kad tas
>>>>>> bakelis tu??ias.
>>>>>> TP Tiguan 2013 2.0 TDI
>>>>>
>>>
>>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/
>
> ---
> This email has been checked for viruses by AVG.
> http://www.avg.com
>