Aciu SVYT uz mintis, iterpsiu ir savo trigrasi IS ASMENINES PATIRTIES su EURO5 ir EURO6 Scania. EURO5 - galima drasiai skiesti AdBlue vandeniu, i baka (AdBlue, o ne dyzelino!) ipilant iki 1/3 kiekio vandens; - pasibaigus sistemoje AdBlue - variklis normaliai dirba / automobilis vaziuoja, prietaisu skydelyje isijungia indikacija; - uzpildzius tuscia AdBlue baka po 2-3 degimo ijungimo / variklio paleidimo ciklu dingsta ispejamosios indikacijos, automobilis dirba pilnu galingumu, nereikia jokio perkrovimo/"nureshetinimo" servise. EURO6 - AdBlue vandeniu skiesti negalima; - pasibaigus sistemoje AdBlue, prietaisu skydelyje atsiranda indikacija apie galios / sukimo momento apribojima, automobilis vaziuoja ekonominiu rezimu, mazais variklio sukiais, anksti perjungiamos pavaros i aukstesnes, "atimama" ~30% galingumo; - nors prietaisu skydelyje rodoma, kad AdBlue likutis 0%, t.y. skyscio nera, apribotos galios rezimu automobilis dar vaziuoja 1-2 valandas, iki to momento, kol galiniame duslintuvo bakelyje esantys 3 analizatoriaus davikliai dar aptinka AdBlue frakcija bendrame sraute; - pasibaigus paskutiniams AdBlue pedsakams sistemoje, variklio darbas nedelsiant persijungia i avarini rezima, automobilis vaziuoja max.20 km/h greiciu (taip teko vaziuoti 4 valandas, jokiu "negriztamu" negatyviu pokyciu, jikios zalos varikliui ar automobiliui); - ivykis is bortkompiuterio atminties pom keliu/keliolikos uzvedimu/degimo ijungimo ciklu nedingsta, reikalinga invazija i smegenine firminiame servise; - sugedus ir nebeveikiant bent 1 is 3-ju analizatoriaus davikliu, esanciu galiniame ismetimo sistemos bakelyje, indikuojamas "ismetimo sistemos gedimas", ijungiama atbuline variklio darbo laiko atskaita - per ta laika reikia sutvarkyti/pakeisti daviklius; - nepasalinus mineto gedimo ir pasibaigus duotam laikui - ijungiamas galios apribojimon rezimas. "SVYT" <juzila@mail.ru> wrote in message news:oge0op$tb5$1@trimpas.omnitel.net... > Pirmose furose niekas nesidaro, paskui naujesnese isojungia 80 ar 60 proc > galios, dar naujesnese neveikia automayine pavaru deze, vaziuoja bet > rankomis reikia junginet, o euro 6, pacios naujausios sako nebesiveda. > Tiesa, pasibaigus ad blue neuzgesta, reik negesint kol neuzpilsi. > Apie lengvasias nezinau, ai dar, senesnes furos neskirdavo ar tai ad blue > ar vanduo (tik ziema uzsala) naujesnes jau skiria, ir net skiesta > nepraeina. > > > -- > svyt > > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message: >> niekas ten nenustoja >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:og6h4j$f1f$1@trimpas.omnitel.net... >>> o tai lempos ne?iba skydel? jokios? Nes kaip jau sakiau, bisk? naujesnis >>> tai rauda baigiantis ir lyg paskui va?iuot nustoja. Gal i?programuota >>> jau >>> ten? >>> >>> On 5/25/2017 1:52 PM, Lapinas wrote: >>>> O be jo jeigu? Ma?inos rida apie 300k. Nei Juta, nei Akst? nei puse >>>> ?od?io neu?simin?, kad reikia, nors ant ma?inos bl?mou?on etiketk? >>>> prilipdyta. >>>> >>>> "Kurmis" <Kasparas@TRINTIinbox.ru> wrote in message >>>> news:og5rde$p5c$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> reikia >>>>> Kurmis >>>>> >>>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message >>>>> news:og5of9$me9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ar reik t? adbliu marmal? pilt ar pochuj? Diagnostika parod?, kad tas >>>>>> bakelis tu??ias. >>>>>> TP Tiguan 2013 2.0 TDI >>>>> >>> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > > --- > This email has been checked for viruses by AVG. > http://www.avg.com >