Eksploatuojant 1-5 a/m taupymo efektas nykstamas. Bet kelis simtus vilkiku savo parke turincios imones pozicijose igauna apciuopiamuma. Pvz.: pilantis (~180 litru per menesi vienam a/m) AdBlue vien tik Prancuzijoje (~0,39 EUR/ litras) ir turint 100 a/m parke - taupomas vid.grandies vadybininko atlyginimas, t.y. ~1800EUR/men. O jei i Prancuzija nepatenkama, tenka piltis Vokietijoje (~0,53EUR/l) ar Liuksemburge (~0,68EUR/l) - vandenelio pilstymas turi dar didesne prasme. EURO5 dalis bendrame parke ima mazeti ir tenka ieskoti nauju "optimizavimosi" galimybiu. Nesmagu, bet daznai - zmogiaskuju istekliu srityje. Betgi - "nieko asmeniska, tiesiog biznis"... :) :) "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ohmv7g$ddl$1@trimpas.omnitel.net... > On 6/12/17 09:05, Audrius wrote: >> Aciu SVYT uz mintis, >> iterpsiu ir savo trigrasi IS ASMENINES PATIRTIES su EURO5 ir EURO6 >> Scania. >> >> EURO5 >> - galima drasiai skiesti AdBlue vandeniu, i baka (AdBlue, o ne dyzelino!) >> ipilant iki 1/3 kiekio vandens; > > O sita - nx skiest prie jo kainu? > > > --- > This email has been checked for viruses by AVG. > http://www.avg.com >