tai pilna gi dvilitrių 155kW ir čipuojasi įtariu dar. kaip ir įtariu, kad kokio nesėkmingo V6 kontekste tepalo ryjimas tai ne blogiausia kas gali atsitikt varikliui :) On 5/29/2017 12:16 PM, ManXP wrote: > Kazkaip zmogus nenori savo kailiu bandyt, ar tikrai absoliuciai visi > dvilitriai reikalauja kas antra apsilankyma degalinej uzpilt tepalo. Be > to, nenori vazinet su 130 KW > > > "Dainiushas" wrote in message news:oggokf$uvk$1@trimpas.omnitel.net... > > ar netgi 2.7FWD.... > > o tikrai dvilitriai garantuotai visi rija tepalą? > > On 5/29/2017 12:08 PM, ManXP wrote: >> Zjb... Tai kaip suprantu 3.0 TDI belieka? >> >> "Dainiushas" wrote in message news:oggo64$u8k$6@trimpas.omnitel.net... >> tai, kad kazi ar su 3.2 viskas ten gerai.... >> >> >> >> On 5/29/2017 11:15 AM, ManXP wrote: >>> Tai 2.0 TFSI tikrai nepirks. Benza jei ims, tai turbut 3.2 FSI (jeigu >>> nepaaiskes, kad su juo yra bedu kazkokiu) >>> >>> "YZF" wrote in message news:ogf3el$lm9$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jeigu nuo dyzelio bandys eiti prie benzo, tegu su juo pirma pasivazineja >>> kazkiek nes iprates prie didesnio dyzelio sukimo momento, poto gali >>> labai nusivilti su kokiu nors 2 litru varikliu >>> >>> >>> On 2017.05.28 19:14, ManXP wrote: >>>> Reikia padet nupirkt Audi A5. Kiek atsimenu is ankstesniu diskusiju >>>> apie >>>> Audi, reikia begt nuo TFSI ir MultiTronic? Kad neimt 2.0 TFSI (kuris >>>> eina su Multitronic), tai faktas, dar yra kazkokiu modeliu, kuriu >>>> neziuret? Zmogus pries tai vazinejo su dyzeliu, tai dabar labiau nori >>>> benzo, bet dyzelis irgi butu svarstomas esant reikalui. >>> >