Tema: Re: A5
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-03 07:53:31
Varyt tvarkyt geriausia ten kur ir ardo. Bus greit ir gerai. O ir zinos viska apie mazgo konstrukcija :)


-- 
svyt


"Arj" <root@ibm.com> Wrote in message:
> nu pagal ta kriteriju - 3.0 tdi. Ne todel kad gestu, bet todel kad nuvarius 
> kur tvarkyt, didesne tikimybe kad detaliu vietoj tures ir bus mate, visgi 
> tas dyzelis "mainstreaminis", o tsfi biski egzotika, anam ziurek ir filtru 
> keist navaziavus bus "reik uzsakyt", cia jei tvarkysi ne atstovybese.
> 
> 
> 
> "ManXP"  para?? naujien? news:oggp8r$vl2$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Tai del eksploatavimo kainu labai nesinervuoja, tiesiog nenori, kad reiketu
> daznai tvarkyt (arba kad kazkas nusipistu taip, jog savaite ar dvi reikes
> palikt servise)
> 
> "Arj"  wrote in message news:oggose$v8b$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> tas pats, tik su 3.0 TSFI  +- zjb, t.y. panasiai kaip ir 3.0 tdi - yr
> nuansu, jei reiks lyst prie variklio - pakainuos, bet yra ir kas ekploatuoja
> ir vargo nemato, o ir by design sitie abu varikliai neskirti taupymui. man
> galva - I 3.0 tsfi verta ziuret jei nori daug kw ir planuoji cipuoti - abo
> principe tai pigesne/silpnesne S5 versija, o S5 - jau kitas kainu levelis.
> Tiesa, tu 3.0 tdi kelios versijos buvo, berods iki 180kw, kai tsfi 200kw -
> tai skirtumas ne toks didelis.
> 
> 
> "ManXP"  para?? naujien? news:oggl9s$rq3$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> O tai ten ne garsusis TFSI? Ar tik su 2 litru TFSi yra visos blogybes? Dar
> matau, kad buvo 3.2 FSI 
> 
> 

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/