Varyt tvarkyt geriausia ten kur ir ardo. Bus greit ir gerai. O ir zinos viska apie mazgo konstrukcija :) -- svyt "Arj" <root@ibm.com> Wrote in message: > nu pagal ta kriteriju - 3.0 tdi. Ne todel kad gestu, bet todel kad nuvarius > kur tvarkyt, didesne tikimybe kad detaliu vietoj tures ir bus mate, visgi > tas dyzelis "mainstreaminis", o tsfi biski egzotika, anam ziurek ir filtru > keist navaziavus bus "reik uzsakyt", cia jei tvarkysi ne atstovybese. > > > > "ManXP" para?? naujien? news:oggp8r$vl2$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai del eksploatavimo kainu labai nesinervuoja, tiesiog nenori, kad reiketu > daznai tvarkyt (arba kad kazkas nusipistu taip, jog savaite ar dvi reikes > palikt servise) > > "Arj" wrote in message news:oggose$v8b$1@trimpas.omnitel.net... > > tas pats, tik su 3.0 TSFI +- zjb, t.y. panasiai kaip ir 3.0 tdi - yr > nuansu, jei reiks lyst prie variklio - pakainuos, bet yra ir kas ekploatuoja > ir vargo nemato, o ir by design sitie abu varikliai neskirti taupymui. man > galva - I 3.0 tsfi verta ziuret jei nori daug kw ir planuoji cipuoti - abo > principe tai pigesne/silpnesne S5 versija, o S5 - jau kitas kainu levelis. > Tiesa, tu 3.0 tdi kelios versijos buvo, berods iki 180kw, kai tsfi 200kw - > tai skirtumas ne toks didelis. > > > "ManXP" para?? naujien? news:oggl9s$rq3$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai ten ne garsusis TFSI? Ar tik su 2 litru TFSi yra visos blogybes? Dar > matau, kad buvo 3.2 FSI > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/