nu pagal ta kriteriju - 3.0 tdi. Ne todel kad gestu, bet todel kad nuvarius kur tvarkyt, didesne tikimybe kad detaliu vietoj tures ir bus mate, visgi tas dyzelis "mainstreaminis", o tsfi biski egzotika, anam ziurek ir filtru keist navaziavus bus "reik uzsakyt", cia jei tvarkysi ne atstovybese. "ManXP" parašė naujienų news:oggp8r$vl2$1@trimpas.omnitel.net... Tai del eksploatavimo kainu labai nesinervuoja, tiesiog nenori, kad reiketu daznai tvarkyt (arba kad kazkas nusipistu taip, jog savaite ar dvi reikes palikt servise) "Arj" wrote in message news:oggose$v8b$1@trimpas.omnitel.net... tas pats, tik su 3.0 TSFI +- zjb, t.y. panasiai kaip ir 3.0 tdi - yr nuansu, jei reiks lyst prie variklio - pakainuos, bet yra ir kas ekploatuoja ir vargo nemato, o ir by design sitie abu varikliai neskirti taupymui. man galva - I 3.0 tsfi verta ziuret jei nori daug kw ir planuoji cipuoti - abo principe tai pigesne/silpnesne S5 versija, o S5 - jau kitas kainu levelis. Tiesa, tu 3.0 tdi kelios versijos buvo, berods iki 180kw, kai tsfi 200kw - tai skirtumas ne toks didelis. "ManXP" parašė naujienų news:oggl9s$rq3$1@trimpas.omnitel.net... O tai ten ne garsusis TFSI? Ar tik su 2 litru TFSi yra visos blogybes? Dar matau, kad buvo 3.2 FSI