Protokole parašyta, kad nepraleidau spec. transporto priemonės su švyturėliais IR spec. garso signalais. On 2017.07.12 18:49, MRT wrote: >> "Transporto priemonių vairuotojai keliuose, kur eismui abiem kryptimis >> yra ne daugiau kaip 4 eismo juostos, privalo SUSTOTI dešiniajame >> kelkraštyje, kai jo nėra, – prie dešiniojo važiuojamosios dalies >> krašto (keliuose su skiriamąja juosta sustoti privalo tik ta pačia >> kryptimi judančios transporto priemonės)." Kaip supratau nebuvo >> sustota, o tik pasitraukta - tai jokių nuolaidų nereikėtų tikėtis. >> Tokioj, kaip aprašyta, situacijoj visada pilnai sustoju. Tada nėra >> pagrindo bausti. > > o jei pilnai? > https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.BBE7D61A0416/NaqiwyLMMm > > 12. Eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms > specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir raudonais > (arba tik mėlynais švyturėliais) IR SPECIALIAISIAIS GARSO SIGNALAIS ir > jų lydimoms transporto priemonėms. Transporto priemonių vairuotojai > keliuose, kur eismui abiem kryptimis yra ne daugiau kaip 4 eismo > juostos, privalo sustoti dešiniajame kelkraštyje, kai jo nėra, – prie > dešiniojo važiuojamosios dalies krašto (keliuose su skiriamąja juosta > sustoti privalo tik ta pačia kryptimi judančios transporto priemonės). > > 47. Artėjant specialiajai transporto priemonei su įjungtais mėlynais ir > raudonais (arba tik mėlynais) švyturėliais ir specialiaisiais garso > signalais, pėstieji neturi pradėti eiti per važiuojamąją dalį, o esantys > važiuojamojoje dalyje privalo nedelsdami iš jos pasitraukti. > > 186. Specialiųjų transporto priemonių vairuotojai, turintys leidimus > naudoti mėlynus ir raudonus švyturėlius ir specialiuosius garso > signalus, gali naudotis įjungtais mėlynais ir raudonais (arba tik > mėlynais) švyturėliais ir specialiaisiais garso signalais tik tuo > atveju, kai <..> > > 187. Siekiant perspėti eismo dalyvius apie pavojų eismo saugumui, gali > būti įjungiami stovinčių specialiųjų transporto priemonių mėlyni ir > raudoni (arba tik mėlyni) švyturėliai be specialiųjų garso signalų. > > Po "garsinio signalo" buvo duotas kelias, o teigta, kad: > "ilgą laiką mums nesitraukėte iš kelio ir trukdėte vykti į iškvietimą" > > Gal kiek kitaip DK reaguotu, jei ir butu sake, > pasitrauket, bet privalejot sustoti. > Juk traukiantis desiniau (tarkim i kelkrasti ar su tikslu > sustoti prie desiniojo krasto) jie prasvilpe pro ji, > tai kaltinimai "ilga laika" ir vos ne piktybiskai > trukdet, gal ir pagristai kelia ta nesutikima su pazeidimu. > > Jei bukai laikytis #12_str. reikalavimu, tai idomu, > ka jie surase i ta "administracini nurodyma" > ir kaip atrodytu "administracinio nusižengimo protokolas" > > > PS. be garso signalu "ir (ar)" buvo iki 2014-10-10: > > Suvestinė redakcija (2013-01-19 - 2014-10-10) > > https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.BBE7D61A0416/TAIS_438723 > linkas - http://www3.lrs.lt/pls/inter/dokpaieska.dok_priedas?p_id=60680 > > XXIV. SPECIALIŲJŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ EISMO YPATUMAI > > 190. Specialiųjų transporto priemonių vairuotojai gali važiuoti su > įjungtais mėlynais ir (ar) raudonais (arba tik mėlynais) žybčiojančiais > švyturėliais ir (ar) specialiaisiais garso signalais tik tuo atveju <..> > > 191. Kiti eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms > specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir (ar) > raudonais (arba tik mėlynais) žybčiojančiais švyturėliais ir (arba) > specialiaisiais garso signalais <..> >