Su langais "subūriuoją" vėją, dar padeda žemės išcentrinės ir inercinės jėgos :) Šiaip įdomu, eitu čia pritaikyti taisyklę: 113. Kur kas lėčiau už leidžiamą didžiausią greitį važiuojantis vairuotojas (išskyrus tuos atvejus, kai jis suka į kairę arba apsisuka) privalo praleisti paskui jį greičiau važiuojančias transporto priemones, pasitraukdamas kuo labiau į dešinę. Lėtaeigės ar didelių gabaritų transporto priemonės vairuotojas prireikus privalo sustoti ir praleisti už jos susikaupusias transporto priemones. Jei vienas 70tukininkas surenka 30 mašinų iš paskos, gal eitu jam policiją suorganizuot, kad sustabdytų, paaiškintu taisykles ir kartu atlaisvintu kolonai kelią? On 2017.08.07 18:20, booraz wrote: > Ta pati situacija Kaunas - Vilkija. Jeigu 90, tai atsiras kas vaziuos > 70. Jeigu 70, tai issuks koks asilas ir vaziuos ant 50. Ir dar > akseleratoriaus jie nenaudoja isibegejimui. Nezinau kaip jie isibegeja, > bet jie tikrai jo nespaudzia. > > -- > booraz > > On 2017.08.07 15:59, cD-r0m wrote: >> Greitį viršyt mėgstu, bet nėr didelės bėdos važiuot leistinu.. Visgi >> šios savaitės situacija už*iso tarpmiestiniuose keliuose. Šalyse kur >> greitis kontroliuojamas griežtai, daugelis vairuotojų sugeba važiuoti >> maksimaliu leistinu, nei greičiau, nei *lėčiau*. Įkali kruizą ant 89 >> ir 50km ramu.. Nėr noro lėkt kažkur, nes būtent tuo greičiu kelias >> tampa "tuščias" >> >> Lietuvoj 90tiniam kelį eismas vyksta ~70-99(+ dar tie kuriem >> netolerancijos savaitė px). Praktiškai bet kokiu greičiu važiuojant >> tenka lenkti kolonas bijančiu lenkti, ir dar visa krūva lenkia. Vakar >> iš molėtų grįžimas buvo ant 119, mažiausiai nervų buvo :) Alternatyva >> kruizą įmušt ant 60.. Kitu atveju visą kelią minkyt gazą, tai 70, tai >> 90, tai dar kas... >> >> Tai vat ir klausimas - kokia problema važiuot pastoviu greičiu, kodėl >> visad pilna vairuotojų, kurie lygiam kelį sugeba 85-105km/h ruože >> banguot? Net be kruizo tą greitį išlaikyt nėr sunku. >> >> >> *Kalbam apie normalų eismą, ne atvejus kai 70tais metais pagamintas >> autobusas į kalną neįtraukia..