Problema ne tiek greicio nepastovumas kiek komfortiskos distancijos nesilaikymas. Visi susiplakimai i kruva vyksta tik del sito. Jokios problemos aplenkti labiausiai apkrautame kelyje, net su lenkisko platumo eismo juostomis, jei tenkinamos dvi salygos, 1) turi pakankama tarp pries save, pakankama ir isibegejimui kad saugiai iseiti i lenkima, ir matymui, kad gerai matytum kas vyksta priekyje. Na ir aisku 2) pakankamas tarpas tam kuris pries tave. Ne, blet, prilipa visi, vizgina pasturgaliu kartais iskisdami snuki kairen, na ir aisku tai greiciau, kurva, tai leciau. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:om9v8q$rdj$1@trimpas.omnitel.net... > Greitį viršyt mėgstu, bet nėr didelės bėdos važiuot leistinu.. Visgi šios > savaitės situacija už*iso tarpmiestiniuose keliuose. Šalyse kur greitis > kontroliuojamas griežtai, daugelis vairuotojų sugeba važiuoti maksimaliu > leistinu, nei greičiau, nei *lėčiau*. Įkali kruizą ant 89 ir 50km ramu.. > Nėr noro lėkt kažkur, nes būtent tuo greičiu kelias tampa "tuščias" > > Lietuvoj 90tiniam kelį eismas vyksta ~70-99(+ dar tie kuriem > netolerancijos savaitė px). Praktiškai bet kokiu greičiu važiuojant tenka > lenkti kolonas bijančiu lenkti, ir dar visa krūva lenkia. Vakar iš molėtų > grįžimas buvo ant 119, mažiausiai nervų buvo :) Alternatyva kruizą įmušt > ant 60.. Kitu atveju visą kelią minkyt gazą, tai 70, tai 90, tai dar > kas... > > Tai vat ir klausimas - kokia problema važiuot pastoviu greičiu, kodėl > visad pilna vairuotojų, kurie lygiam kelį sugeba 85-105km/h ruože banguot? > Net be kruizo tą greitį išlaikyt nėr sunku. > > > *Kalbam apie normalų eismą, ne atvejus kai 70tais metais pagamintas > autobusas į kalną neįtraukia..