Slėgis aušinimo sistemoje naudojamas tam, kad aušinimo skystis neužvirtų aukštesnėje temperatūroje pvz. 107-113C. T.y. Slėgis nemažina variklio ir aušinimo skysčio temperatūros, o leidžia NEUŽVIRTI aušinimo skysčiui. Kuris dažniausiai ir šiaip dėl cheminių priedų būna aukštesnės virimo temperatūros (bent jau maniškiam v6 24v tokį reikėjo pilti) Jei variklis yra pasiekęs tik 80C temperatūrą - net paprastas disitiliuotas vanduo neužvirs dingus slėgiui, nekalbant apie antifrizą. Žinoma aš kalbu apie Lietuvos geografines sąlygas kai vandens virimo temperatūra 100C, mat pakilus į 6 km aukštį, vanduo užverda prie 80C temperatūros ir atsiranda tavo minimas pavojus. On 2017.10.17 16:30, Dainiushas wrote: > kaip būt tikram, kad dingus slėgiui ten kur nors prie galvos skystis > nepradeda virt? >