tai 80C būna prie daviklio ar termostato. O kiek būna kur nors galvos kanaluose ar bloke aplink cilindrus, ypač be cirkuliacijos? On 10/17/2017 4:52 PM, neratoblogo wrote: > Slėgis aušinimo sistemoje naudojamas tam, kad aušinimo skystis neužvirtų > aukštesnėje temperatūroje pvz. 107-113C. > T.y. Slėgis nemažina variklio ir aušinimo skysčio temperatūros, o > leidžia NEUŽVIRTI aušinimo skysčiui. Kuris dažniausiai ir šiaip dėl > cheminių priedų būna aukštesnės virimo temperatūros (bent jau maniškiam > v6 24v tokį reikėjo pilti) > > Jei variklis yra pasiekęs tik 80C temperatūrą - net paprastas > disitiliuotas vanduo neužvirs dingus slėgiui, nekalbant apie antifrizą. > > Žinoma aš kalbu apie Lietuvos geografines sąlygas kai vandens virimo > temperatūra 100C, mat pakilus į 6 km aukštį, vanduo užverda prie 80C > temperatūros ir atsiranda tavo minimas pavojus. > > > > On 2017.10.17 16:30, Dainiushas wrote: >> kaip būt tikram, kad dingus slėgiui ten kur nors prie galvos skystis >> nepradeda virt? >> >