Pacientas tas pats - 2012 VW 1.8 TSI (89k rida) kuris čia prieš mėnesį turėjo problemų su CO kiekiu technikinėje (kur iš antro karto praėjo su visais nuliais, o servisas nieko nerado). Po technikinės praėjus kokiem 200-300km užsidegė lempa check oil. Žinant kad šitie VW šedevrai mėgsta tepalo pavalgyt, kaip ir nenustebino, dapyliau mažiau nei puslitrį pagal matuoklę (paskutinis dapylimas jaučiu buvo prieš kokius 6k). Nuresetinau kilometražą įdomumo dėlei po kiek vėl užsidegs. Šian po ~1200 km vienoje vietoje staigiai užmynus tapkę gerai ir greitai iki dugno buvo bum. Pradžiai galvojau kad taukštelėjau į kokią gerą duobę (tamsu, šlapia, trinkelinis grindinys) bet po kiek laiko pasijautė tepalo smarvė. Sustojus ir atsidarius kapotą - tepalo užpildymo dangtelio nebėra, tepalai biški apsitaškę Sakyčiau neužsukau gerai po užpildymo, nu bet jau 1.2k nuvažiuoti, ir visada du kart patikrinu ar tikrai gerai užsuktas. Atsivibravo po savaitgalio 50km žvyrkelių? Ar visgi gali būti kažkokių rimtesnių bėdų? Tepalo lygis normos ribose (įskaitant kiek jo išsiteliuškavo), oro filtras gražus.