Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo 2008-2012m. Bėdos dvi: 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo ir prieš ją dedant). Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. Būtų pasiūlymų?