Nuėjau kieman, pabirbinau. Deja Delphi adapteris man rodo tik vieną sensorių, ir jo vertė 1.0V... Nebus čia "išprogramuota"? Kokį tu softą naudoji čekams trint? Turiu ir BT OBD, bet tokios androidinės programos kaip Torque neprisijungia prie mašinos (nors kitose mašinose veikia). On 2018-01-03 19:42, foonia wrote: > 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk > kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad > nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L. > 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su > 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas > padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti > nereikia. > 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po > ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu. > > > pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >> 2008-2012m. >> Bėdos dvi: >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis >> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų >> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, >> o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus >> iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai >> dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu >> keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su >> dujom, tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, >> problema buvo ir prieš ją dedant). >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli >> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido >> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar >> trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >> Būtų pasiūlymų? > >