Tema: Re: Subaru ?okin?janti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-07 18:40:23
Nu ir su kuo čia susipažint, mokytojau? Keičiasi stapatikai kitais, arba 
šlifuojasi. Be nesireguliuoja ten niekas.

On 2018-01-07 17:31, Nitro wrote:
> Susipazink su schema, mokytojau.
> 
> http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g12/type_5/engine/valve_mechanism/
> 
> 
> pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
>> Na a? gal neu?siimsiu edukacija ?ia. Dom?kis, skaityk, ?iˆxr?k filmukus,
>> jei taip reikia...
>> On 2018-01-04 22:30, Nitro wrote:
>>> Visi reguliuojasi, o vat butent tavo - nesireguliuoja?
>>>
>>>
>>> pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
>>>> Pas mane vo?tuvai nesireguliuoja. Keisdamas dir?? pamatavau tarpus, tai
>>>> tiksliai pagal manual? atitinka. Na, kaip ir nesimato, kad bÆÙxt? dro?tas
>>>> motoras.
>>>> DÆÙxt? ?domu pral?kt su kitu 4EAT, a? irgi vilniuje.
>>>> Tik gal pirma pabandysiu TPS susitvarkyt, tada bus matyt ar d?l to problema.
>>>> Kol tema nenugrimzdo, kaip su tavim susisiekt, jei kas?
>>>> On 2018-01-03 19:42, foonia wrote:
>>>>> 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk
>>>>> kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad
>>>>> nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L.
>>>>> 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su
>>>>> 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas
>>>>> padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti
>>>>> nereikia.
>>>>> 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po
>>>>> ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu.
>>>>>
>>>>>
>>>>> pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
>>>>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ?jo
>>>>>> 2008-2012m.
>>>>>> B?dos dvi:
>>>>>> 1. ka?kur dingsta tepalai. Per 10k km, ??iupas sausas. Variklis
>>>>>> sausas, nei la?o niekur. M?lyn? dÆÙxm? n?ra, bet yra nema?ai balt?
>>>>>> "gar?" ir kvapas a?trus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>>>>> ?ia ta standartin? subaru b?da su ?iedais? Paskutini? apklaus?
>>>>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja vir? litro /3k km. Tokiu
>>>>>> atveju tik daktar?lis pad?s? Labai gaila, dirba gra?iai...
>>>>>> 2. Yra ka?koks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
>>>>>> jausmas kaip su labai laginan?ia turbina... Paspaudi pedal? iki pus?s,
>>>>>> o veiksmo beveik jokio, ka?k? galvoja por? sekund?i? ir tada atsiranda
>>>>>> trauka. Tada dar bi?k? pagalvoj?s supranta, kad reikia susi?emint
>>>>>> pavar?, tada v?l pauz?... Nu ka?kokia nes?mon? taip va?iuot. Numynus
>>>>>> iki dugno viskas ?vyksta ?ymiai grei?iau, bet irgi toli nuo normalaus
>>>>>> veikimo: numini, susi?emina pavar?, pakriokia, supranta, kad reikai
>>>>>> dar susi?emint, v?l pau??... B?da jau?iasi ir ramiai va?iuojant lygiu
>>>>>> keliu arba stabiliai laikant pedal?, kad b?g?t?si: pirma vangiai, tada
>>>>>> atsiranda trauka, tada v?l apma??ja, tada v?l atsiranda... ?ia ant tos
>>>>>> pa?ios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su
>>>>>> dujom, tai filtr? ir purk?tukus galim atmest (duj? ?ranga nauja,
>>>>>> problema buvo ir prie? j? dedant).
>>>>>> Diagnostika nerodo joki? klaid?. Ilgesn?se kelion?se buvo keli
>>>>>> check'ai "CAT low efficiency", bet ?ia matyt d?l duj? mi?inio lieso.
>>>>>> Paie?koj?s internetuose radau belekiek diskusij? ?ituo klausimu, su
>>>>>> labai ?vairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio mas?s laido
>>>>>> ar net alsuoklio. Visk? patikrinau, viskas tvarkoj. ?vak?s naujos.
>>>>>> Vienas ?domesni? atsiliepim?, kad gali bÆÙxti d?l oro sklend?s pozicijos
>>>>>> sensoriaus, bet nesu tikras ar ?ia galioja servo sklend?ms, ar
>>>>>> trosams. Paresear?insiu, bet noriu ir daugiau id?j?, ko imtis.
>>>>>> BÆÙxt? pasiÆÙxlym??
>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
> 
>