Nu ir su kuo čia susipažint, mokytojau? Keičiasi stapatikai kitais, arba šlifuojasi. Be nesireguliuoja ten niekas. On 2018-01-07 17:31, Nitro wrote: > Susipazink su schema, mokytojau. > > http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g12/type_5/engine/valve_mechanism/ > > > pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >> Na a? gal neu?siimsiu edukacija ?ia. Dom?kis, skaityk, ?iˆxr?k filmukus, >> jei taip reikia... >> On 2018-01-04 22:30, Nitro wrote: >>> Visi reguliuojasi, o vat butent tavo - nesireguliuoja? >>> >>> >>> pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >>>> Pas mane vo?tuvai nesireguliuoja. Keisdamas dir?? pamatavau tarpus, tai >>>> tiksliai pagal manual? atitinka. Na, kaip ir nesimato, kad bÆÙxt? dro?tas >>>> motoras. >>>> DÆÙxt? ?domu pral?kt su kitu 4EAT, a? irgi vilniuje. >>>> Tik gal pirma pabandysiu TPS susitvarkyt, tada bus matyt ar d?l to problema. >>>> Kol tema nenugrimzdo, kaip su tavim susisiekt, jei kas? >>>> On 2018-01-03 19:42, foonia wrote: >>>>> 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk >>>>> kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad >>>>> nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L. >>>>> 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su >>>>> 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas >>>>> padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti >>>>> nereikia. >>>>> 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po >>>>> ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu. >>>>> >>>>> >>>>> pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >>>>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ?jo >>>>>> 2008-2012m. >>>>>> B?dos dvi: >>>>>> 1. ka?kur dingsta tepalai. Per 10k km, ??iupas sausas. Variklis >>>>>> sausas, nei la?o niekur. M?lyn? dÆÙxm? n?ra, bet yra nema?ai balt? >>>>>> "gar?" ir kvapas a?trus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >>>>>> ?ia ta standartin? subaru b?da su ?iedais? Paskutini? apklaus? >>>>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja vir? litro /3k km. Tokiu >>>>>> atveju tik daktar?lis pad?s? Labai gaila, dirba gra?iai... >>>>>> 2. Yra ka?koks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >>>>>> jausmas kaip su labai laginan?ia turbina... Paspaudi pedal? iki pus?s, >>>>>> o veiksmo beveik jokio, ka?k? galvoja por? sekund?i? ir tada atsiranda >>>>>> trauka. Tada dar bi?k? pagalvoj?s supranta, kad reikia susi?emint >>>>>> pavar?, tada v?l pauz?... Nu ka?kokia nes?mon? taip va?iuot. Numynus >>>>>> iki dugno viskas ?vyksta ?ymiai grei?iau, bet irgi toli nuo normalaus >>>>>> veikimo: numini, susi?emina pavar?, pakriokia, supranta, kad reikai >>>>>> dar susi?emint, v?l pau??... B?da jau?iasi ir ramiai va?iuojant lygiu >>>>>> keliu arba stabiliai laikant pedal?, kad b?g?t?si: pirma vangiai, tada >>>>>> atsiranda trauka, tada v?l apma??ja, tada v?l atsiranda... ?ia ant tos >>>>>> pa?ios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su >>>>>> dujom, tai filtr? ir purk?tukus galim atmest (duj? ?ranga nauja, >>>>>> problema buvo ir prie? j? dedant). >>>>>> Diagnostika nerodo joki? klaid?. Ilgesn?se kelion?se buvo keli >>>>>> check'ai "CAT low efficiency", bet ?ia matyt d?l duj? mi?inio lieso. >>>>>> Paie?koj?s internetuose radau belekiek diskusij? ?ituo klausimu, su >>>>>> labai ?vairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio mas?s laido >>>>>> ar net alsuoklio. Visk? patikrinau, viskas tvarkoj. ?vak?s naujos. >>>>>> Vienas ?domesni? atsiliepim?, kad gali bÆÙxti d?l oro sklend?s pozicijos >>>>>> sensoriaus, bet nesu tikras ar ?ia galioja servo sklend?ms, ar >>>>>> trosams. Paresear?insiu, bet noriu ir daugiau id?j?, ko imtis. >>>>>> BÆÙxt? pasiÆÙxlym?? >>>>> >>>>> >>> >>> > >