Na aš gal neužsiimsiu edukacija čia. Domėkis, skaityk, žiūrėk filmukus, jei taip reikia... On 2018-01-04 22:30, Nitro wrote: > Visi reguliuojasi, o vat butent tavo - nesireguliuoja? > > > pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >> Pas mane vo?tuvai nesireguliuoja. Keisdamas dir?? pamatavau tarpus, tai >> tiksliai pagal manual? atitinka. Na, kaip ir nesimato, kad bˆxt? dro?tas >> motoras. >> Dˆxt? ?domu pral?kt su kitu 4EAT, a? irgi vilniuje. >> Tik gal pirma pabandysiu TPS susitvarkyt, tada bus matyt ar d?l to problema. >> Kol tema nenugrimzdo, kaip su tavim susisiekt, jei kas? >> On 2018-01-03 19:42, foonia wrote: >>> 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk >>> kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad >>> nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L. >>> 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su >>> 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas >>> padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti >>> nereikia. >>> 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po >>> ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu. >>> >>> >>> pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: >>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ?jo >>>> 2008-2012m. >>>> B?dos dvi: >>>> 1. ka?kur dingsta tepalai. Per 10k km, ??iupas sausas. Variklis >>>> sausas, nei la?o niekur. M?lyn? dˆxm? n?ra, bet yra nema?ai balt? >>>> "gar?" ir kvapas a?trus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >>>> ?ia ta standartin? subaru b?da su ?iedais? Paskutini? apklaus? >>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja vir? litro /3k km. Tokiu >>>> atveju tik daktar?lis pad?s? Labai gaila, dirba gra?iai... >>>> 2. Yra ka?koks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >>>> jausmas kaip su labai laginan?ia turbina... Paspaudi pedal? iki pus?s, >>>> o veiksmo beveik jokio, ka?k? galvoja por? sekund?i? ir tada atsiranda >>>> trauka. Tada dar bi?k? pagalvoj?s supranta, kad reikia susi?emint >>>> pavar?, tada v?l pauz?... Nu ka?kokia nes?mon? taip va?iuot. Numynus >>>> iki dugno viskas ?vyksta ?ymiai grei?iau, bet irgi toli nuo normalaus >>>> veikimo: numini, susi?emina pavar?, pakriokia, supranta, kad reikai >>>> dar susi?emint, v?l pau??... B?da jau?iasi ir ramiai va?iuojant lygiu >>>> keliu arba stabiliai laikant pedal?, kad b?g?t?si: pirma vangiai, tada >>>> atsiranda trauka, tada v?l apma??ja, tada v?l atsiranda... ?ia ant tos >>>> pa?ios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su >>>> dujom, tai filtr? ir purk?tukus galim atmest (duj? ?ranga nauja, >>>> problema buvo ir prie? j? dedant). >>>> Diagnostika nerodo joki? klaid?. Ilgesn?se kelion?se buvo keli >>>> check'ai "CAT low efficiency", bet ?ia matyt d?l duj? mi?inio lieso. >>>> Paie?koj?s internetuose radau belekiek diskusij? ?ituo klausimu, su >>>> labai ?vairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio mas?s laido >>>> ar net alsuoklio. Visk? patikrinau, viskas tvarkoj. ?vak?s naujos. >>>> Vienas ?domesni? atsiliepim?, kad gali bˆxti d?l oro sklend?s pozicijos >>>> sensoriaus, bet nesu tikras ar ?ia galioja servo sklend?ms, ar >>>> trosams. Paresear?insiu, bet noriu ir daugiau id?j?, ko imtis. >>>> Bˆxt? pasiˆxlym?? >>> >>> > >