Tema: Re: Subaru ?okin?janti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-05 18:25:45
Na aš gal neužsiimsiu edukacija čia. Domėkis, skaityk, žiūrėk filmukus, 
jei taip reikia...

On 2018-01-04 22:30, Nitro wrote:
> Visi reguliuojasi, o vat butent tavo - nesireguliuoja?
> 
> 
> pokemonas <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
>> Pas mane vo?tuvai nesireguliuoja. Keisdamas dir?? pamatavau tarpus, tai
>> tiksliai pagal manual? atitinka. Na, kaip ir nesimato, kad bˆxt? dro?tas
>> motoras.
>> Dˆxt? ?domu pral?kt su kitu 4EAT, a? irgi vilniuje.
>> Tik gal pirma pabandysiu TPS susitvarkyt, tada bus matyt ar d?l to problema.
>> Kol tema nenugrimzdo, kaip su tavim susisiekt, jei kas?
>> On 2018-01-03 19:42, foonia wrote:
>>> 1. Subaru varikliai megsta tepalus jamt greziant 5-6 k rpm. Nesuk
>>> kabanciu, sitie varikliai pakankamai tolerantiski tepalo trukumui, tad
>>> nebus bedos ir kuri laika pasivazinejus be 0.5-1L.
>>> 2. Nzn. gal nesusigyveni su tuo 4AT, galiu Vilnuuje duoti Outback 2.5 su
>>> 4AT pamaigyti. Man kai saltu varikliu dusdavo tik voztuvu reguliavimas
>>> padejo, jokie checkai nedege, nors visi irodinejo kad voztuvu reguliuoti
>>> nereikia.
>>> 3. Katalizas jo, keikiasi eficiency too low, Obd bluetooth adapteris po
>>> ranka klaidoms istrinti. Apgavika tingiu statyti kad per Ta neprisiknistu.
>>>
>>>
>>> pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote:
>>>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ?jo
>>>> 2008-2012m.
>>>> B?dos dvi:
>>>> 1. ka?kur dingsta tepalai. Per 10k km, ??iupas sausas. Variklis
>>>> sausas, nei la?o niekur. M?lyn? dˆxm? n?ra, bet yra nema?ai balt?
>>>> "gar?" ir kvapas a?trus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>>> ?ia ta standartin? subaru b?da su ?iedais? Paskutini? apklaus?
>>>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja vir? litro /3k km. Tokiu
>>>> atveju tik daktar?lis pad?s? Labai gaila, dirba gra?iai...
>>>> 2. Yra ka?koks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks
>>>> jausmas kaip su labai laginan?ia turbina... Paspaudi pedal? iki pus?s,
>>>> o veiksmo beveik jokio, ka?k? galvoja por? sekund?i? ir tada atsiranda
>>>> trauka. Tada dar bi?k? pagalvoj?s supranta, kad reikia susi?emint
>>>> pavar?, tada v?l pauz?... Nu ka?kokia nes?mon? taip va?iuot. Numynus
>>>> iki dugno viskas ?vyksta ?ymiai grei?iau, bet irgi toli nuo normalaus
>>>> veikimo: numini, susi?emina pavar?, pakriokia, supranta, kad reikai
>>>> dar susi?emint, v?l pau??... B?da jau?iasi ir ramiai va?iuojant lygiu
>>>> keliu arba stabiliai laikant pedal?, kad b?g?t?si: pirma vangiai, tada
>>>> atsiranda trauka, tada v?l apma??ja, tada v?l atsiranda... ?ia ant tos
>>>> pa?ios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su
>>>> dujom, tai filtr? ir purk?tukus galim atmest (duj? ?ranga nauja,
>>>> problema buvo ir prie? j? dedant).
>>>> Diagnostika nerodo joki? klaid?. Ilgesn?se kelion?se buvo keli
>>>> check'ai "CAT low efficiency", bet ?ia matyt d?l duj? mi?inio lieso.
>>>> Paie?koj?s internetuose radau belekiek diskusij? ?ituo klausimu, su
>>>> labai ?vairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio mas?s laido
>>>> ar net alsuoklio. Visk? patikrinau, viskas tvarkoj. ?vak?s naujos.
>>>> Vienas ?domesni? atsiliepim?, kad gali bˆxti d?l oro sklend?s pozicijos
>>>> sensoriaus, bet nesu tikras ar ?ia galioja servo sklend?ms, ar
>>>> trosams. Paresear?insiu, bet noriu ir daugiau id?j?, ko imtis.
>>>> Bˆxt? pasiˆxlym??
>>>
>>>
> 
>