Sutinku. Pirkdamas niekada ridos net nežiūriu, tai ir šiuo atveju nėra jokių garantijų. Iš kitos pusės, pasidariau visus aptarnavimus ir radau OEM diržą, nieko neburta aplink variklį, chamutai visi gamykliniai, pakaba tvarkinga ir t.t. On 2018-01-03 19:29, Igaliotinis wrote: > nu 100k irgi itartinai skamba > > "pokemonas" <asgfkjsfhag@asd.asd> wrote in message > news:p2j32d$9uh$1@trimpas.omnitel.net... >> Nupirkau ją kątik praėjusią TA, lape matau kad CO ant ribos ir žalią >> lapą gavo tik per marytės plauką. >> Pasijungsiu dar įrangą, užsidėsiu grafikus abiejų O2 sensorių ir >> pasitestuosiu, ar realiai veikia CATas. >> Klaidų kaip ir nemeta, bet matau kad buvo heat shieldai nuiminėti, o >> ir smarvė tokia iš dangaus neatsiranda. Klausimas tik kaip taip galima >> damušt per 100k km. >> >> >> On 2018-01-03 19:10, kardanas wrote: >>> Blet, nereikia nieko. Mannol nepasitikėčiau. Susipilk liquimoly ir >>> žiūrėk kiek nuvalgys. Sklendės neliesk. Jos praktiškai amžinos. Apie >>> katalyzus neskaityk pas amerikonus, kur viskas kitaip ir griežčiau. >>> Pvz maniškis su 230k realia rida co 0,00 lambda 1.02 ir tai vadinasi >>> ledokšnis. >>> >>> >>