Na bus matyt ar yra/nėra/neveikia, kai sensorių parodymus pažiūrėsiu. Jei neveikia arba jau buvo išpjautas, klausimas kaip iki tiek galėjo nuvažiuot per 90 k km. Iškart stojasi tepalo teorija... Jei dėl tepalo sudega, tai iš vis nėra prasmės keist, kol tepalo klausimas nesutvarkytas. O kas ten sakėt kad 1.5L tepalo ant 10k km yra normalu, tai mažiau smulkaus teksto gamintojų garantiniuose skaitykit. Gaila nedaug tokių atvejų ir dyzelgeisto skaičių nesiekia, o tai būtų didžiulė byla vien dėl taršos. Blin, čiut ne kaip dvitakčiu važiuojant... On 2018-01-03 19:18, Dainiushas wrote: > tai gal nėra to katulio? > > 1/3/2018 7:14 PM, pokemonas rašė: >> Nupirkau ją kątik praėjusią TA, lape matau kad CO ant ribos ir žalią >> lapą gavo tik per marytės plauką. >> Pasijungsiu dar įrangą, užsidėsiu grafikus abiejų O2 sensorių ir >> pasitestuosiu, ar realiai veikia CATas. >> Klaidų kaip ir nemeta, bet matau kad buvo heat shieldai nuiminėti, o ir >> smarvė tokia iš dangaus neatsiranda. Klausimas tik kaip taip galima >> damušt per 100k km. >> >> >> On 2018-01-03 19:10, kardanas wrote: >>> Blet, nereikia nieko. Mannol nepasitikėčiau. Susipilk liquimoly ir >>> žiūrėk kiek nuvalgys. Sklendės neliesk. Jos praktiškai amžinos. Apie >>> katalyzus neskaityk pas amerikonus, kur viskas kitaip ir griežčiau. >>> Pvz maniškis su 230k realia rida co 0,00 lambda 1.02 ir tai vadinasi >>> ledokšnis. >>> >>> >> >