Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: Bomanz
Data: 2018-01-05 10:34:11
Jo, devėjimasį per pirmas sekundes labai akcentuoja tepalų gamintojai. Bet jei 
pabandysi ieškoti kokių nors rimtesnių tyrimų vargu ar rasi. Beje, pikti 
veikėjai tvirtina, kad dėvisi po užvedimo ne dėl mechaninės trinties, o dėl 
degimo produktų kondensacijos ant šaltų cilindro sienelių.

Dar vienas veikėjas pakaitino tepalą iki temperatūrų kokios realiai susidaro ant 
stūmoklio paviršiaus (lyg ir 260'C) ir padarė atradimą, kad originalios pilnai 
sintetinės alyvos palieka ant paviršiaus visokios košės daugiau nei šūdina 
pusiau sintetika. Jis bandė atrasti priežastį, kodėl naujų automobilių 
varikliuose viskas užsikemša koše, nors savininkai pavyzdingai keičia alyvą 
autorizuotuose servisuose...

On 2018.01.04 19:32, Rrr wrote:
> O negirdejai, kad labiausia variklis devisi per pirmas uzvedimo sekundes, ypac 
> saltu sezono metu? 0w bet kokiu atveju bus siek tiek skystesnis negu 5w toje 
> pacioje nedarbo temperaturoje, ypac, kai yra vesesne temperatura. Tik noriu 
> pasakyti, kad blogiau nebus (apart to, kad tokia alyva brangesne ir jos gali 
> valgyti siek tiek daugiau), ir atsizvelgiant, kad pilna sintetika gerai valo 
> varikli ir jeigu yra skysta, tiketina, kad per tam tikra laika siek tiek 
> praplaus tepalo nubegimo angas stumuose, kurios apauge senu shudinu 
> pusiausintetiniu tepalu.
>
>
>
> On 2018.01.04 18:58, kardanas wrote:
>> Galiu pasakyt kad 0wXX lietuvos žiemoms nx reikalingas 5wXX pats tas.
>>
>>
>