Jo, devėjimasį per pirmas sekundes labai akcentuoja tepalų gamintojai. Bet jei pabandysi ieškoti kokių nors rimtesnių tyrimų vargu ar rasi. Beje, pikti veikėjai tvirtina, kad dėvisi po užvedimo ne dėl mechaninės trinties, o dėl degimo produktų kondensacijos ant šaltų cilindro sienelių. Dar vienas veikėjas pakaitino tepalą iki temperatūrų kokios realiai susidaro ant stūmoklio paviršiaus (lyg ir 260'C) ir padarė atradimą, kad originalios pilnai sintetinės alyvos palieka ant paviršiaus visokios košės daugiau nei šūdina pusiau sintetika. Jis bandė atrasti priežastį, kodėl naujų automobilių varikliuose viskas užsikemša koše, nors savininkai pavyzdingai keičia alyvą autorizuotuose servisuose... On 2018.01.04 19:32, Rrr wrote: > O negirdejai, kad labiausia variklis devisi per pirmas uzvedimo sekundes, ypac > saltu sezono metu? 0w bet kokiu atveju bus siek tiek skystesnis negu 5w toje > pacioje nedarbo temperaturoje, ypac, kai yra vesesne temperatura. Tik noriu > pasakyti, kad blogiau nebus (apart to, kad tokia alyva brangesne ir jos gali > valgyti siek tiek daugiau), ir atsizvelgiant, kad pilna sintetika gerai valo > varikli ir jeigu yra skysta, tiketina, kad per tam tikra laika siek tiek > praplaus tepalo nubegimo angas stumuose, kurios apauge senu shudinu > pusiausintetiniu tepalu. > > > > On 2018.01.04 18:58, kardanas wrote: >> Galiu pasakyt kad 0wXX lietuvos žiemoms nx reikalingas 5wXX pats tas. >> >> >