Pas mane servo sklendė, matau kad yra daviklis. OK, reiks ardyt. Nu aš nežinau kiek tepalo yra tarp max ribos ir matuoklės apačios. Jei ir pusantro litro, per 10k km tai yra nenormalu. Kitose mano mašinose, net '87 metų, tarp keitimų, pastebimo sumažėjimo nebūdavo. Internetai irgi kalba taip, kad tos pačios markės subaru vieniems nedingsta nei lašo, kiti dapila po kelis litrus tarp keitimų. Lagas: na, dėžė kad lagina ir kartais spardosi į nugarą, tai kaip ir normalu 4EAT, kiek kalbėjau su žmonėm. Čia problema su pačiu varikliu... Toks jausmas lyg koks autopilotas įjungtas būtų ir grybą pjautų. On 2018-01-03 18:40, Dainiushas wrote: > na tai ant trosinių sklendžių irgi būna padėties davikliai. > > Tepalas, per 10kkm kiek ten, pusantro litro? Čia problema? > > Lagina - visgi kas - dėžė ar variklis? > > 1/3/2018 6:11 PM, pokemonas rašė: >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >> 2008-2012m. >> >> Bėdos dvi: >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas, >> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir >> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >> >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >> >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o >> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki >> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar >> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu >> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, >> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo >> ir prieš ją dedant). >> >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai >> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >> >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar >> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams. >> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >> Būtų pasiūlymų? >