Subaru tap pat nekalba apie toki tepalo suvartojima. Yra tik trys variantai, jeigu niekur neleidzia isiorej: 1. pizda ziedam 2. pizda cilindram 3. uzako tepalo gryzimo angos stumuose (dėl shudino ar ilgai nekeisto tepalo) 3 variantu gal siek tiek padetu skysta pilna sintetika, jeigu iki dabar buvo naudojama pusiau. Faktas, tik tas, kad jeigu ir pades, tai bus ne iš karto. On 2018.01.04 16:18, Dainiushas wrote: > labiausiai šūdas tai tas kas netinka. Subaru šitam varikliui apie 0w30 > kaip ir nekalba. > > > 1/4/2018 4:07 PM, Rrr rašė: >> Koki tepala naudoji? Pusiau ar pilna sintetika? Pabandyk per ateinanti >> keitima supilt skysta mobil 1 pilna sintetika, pvz 0w30. Pradžiai >> pavalgys daugiau, bet po to gali būt, kad susitvarkys. Ant sekancio >> keitimo gali pilt tokius pat kokius pylei pries tai ir taip >> pasiziuresi ar bus skirtumas. O siaip, as rekomenduociau pilt kiek >> imanoma skystesne (proto ribose) pilna sintetika, blogiau tikrai nebus >> (su salyga, kad niekas nevarva dabar). Blogiausiu atveju, jeigu yra >> kazkokia problema, ji islys ir taip zinosi kur kas. Tvarkingas >> variklis, nesvarbu, 50, 40 ar 30 klampumas, vaziuos ok. Mano nuomone, >> kuo skysciau, tuo geriau. Pas mus cia visi labai megsta 10w40, cia >> paskutinis shudas, ziemai per tirstas, vasaru karstu irgi praktiskai >> neturim, todel 0w30 arba 5w30 pats tas. Aisku, cia kalbu apie N/A >> benza. F/I, dyzeliai ir pan. - kita tema. >> >> >> On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote: >>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >>> 2008-2012m. >>> >>> Bėdos dvi: >>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas, >>> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir >>> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >>> >>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >>> >>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o >>> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda >>> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint >>> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki >>> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus >>> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar >>> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu >>> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada >>> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos >>> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, >>> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo >>> ir prieš ją dedant). >>> >>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai >>> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >>> >>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar >>> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos >>> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams. >>> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >>> Būtų pasiūlymų? >> >