Teapalu edimas priklauso nuo vaziavimo stiliaus. Mieste trinantis buna beveik needa, uzmiestyje agresyviau vaziuojant /AT automatas mazina pavara iki 2, apsisukimai soka iki 5-6 krpm, kazkas aiskino kad ziedai tada nepeja tepalu nubraukt ir tada eda juos. Tepalas beje standartinis 5W30, mastau gal jau laikas prie 10W40 pereit. pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: > Pas mane servo sklendė, matau kad yra daviklis. OK, reiks ardyt. > Nu aš nežinau kiek tepalo yra tarp max ribos ir matuoklės apačios. Jei > ir pusantro litro, per 10k km tai yra nenormalu. Kitose mano mašinose, > net '87 metų, tarp keitimų, pastebimo sumažėjimo nebūdavo. > Internetai irgi kalba taip, kad tos pačios markės subaru vieniems > nedingsta nei lašo, kiti dapila po kelis litrus tarp keitimų. > Lagas: na, dėžė kad lagina ir kartais spardosi į nugarą, tai kaip ir > normalu 4EAT, kiek kalbėjau su žmonėm. > Čia problema su pačiu varikliu... Toks jausmas lyg koks autopilotas > įjungtas būtų ir grybą pjautų. > On 2018-01-03 18:40, Dainiushas wrote: > > na tai ant trosinių sklendžių irgi būna padėties davikliai. > > > > Tepalas, per 10kkm kiek ten, pusantro litro? Čia problema? > > > > Lagina - visgi kas - dėžė ar variklis? > > > > 1/3/2018 6:11 PM, pokemonas rašė: > >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo > >> 2008-2012m. > >> > >> Bėdos dvi: > >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas, > >> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir > >> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. > >> > >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų > >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu > >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... > >> > >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks > >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o > >> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda > >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint > >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki > >> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus > >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar > >> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu > >> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada > >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos > >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, > >> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo > >> ir prieš ją dedant). > >> > >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai > >> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. > >> > >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su > >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar > >> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. > >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos > >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams. > >> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. > >> Būtų pasiūlymų? > > -- foonia