2007 pabaigos, visur popieriuose 2008. Internetai sako, kad modelis ėjo 2008-2012. Pralėkiau su foonia bolidu, tai dėžė elgiasi taip pat tūpai. Aš negalėjau patikėt, kad taip gali būti parduodamame produkte, o ne kokiam garažiuke sutvertame karutyje, na bet yra kaip yra. Daug važinėju smartu, tai galiu pasakyt, kad veikia kur kas gražiau (kai sukalibruota sankaba) ir žymiai lengviau prognozuojama, perprantama per savaitę. O šitos 4EAT jau metus negaliu perprast. Bet kas liečia šokinėjančią trauką, tai problema yra atskira. Padariau eksperimentą: nusistačiau ant autopiloto 120, ir nuo gariūnų atvažiavau link giraitės viaduko ant 50, įjungiau ir stebėjau... Tai bėgėjantis su pilotu į kalną irgi grauka nepastovi. Stipriau draskantis nelabai jaučiasi kai važiuoji on/off režimu, bet ramiai bėgėjantis gan akivaizdžiai "kažkas negerai". Kadangi ir su pilotu taip, pedalo sensorių galim atmest... Kol kas išėmiau skelndės sensorių, praploviau. Jau porą dienų kaip ir ok, stebėsiu toliau. Faktas, kad tokie praplovimai ne ilgam. Ir tas daiktas, deja, nesiremontuoja, viskas į vientisą korpusą įlieta - tik visos sklendės keitimas... On 2018-01-08 15:30, DK wrote: > Dėl dėžės: > aš su tokia važinėju, tai dėžė "kvaila" iki negaliu, priprast reikia, > tavo rašliavą perskaičiau, tai pagal mane "normalus" dėžės elgesys, čia > tau ne naujas ZF. > Beje, kelintų metų karutis pas tave? 4EAT ėjo nuo 1988 iki 2006, toliau > iki 2008 metų montavo šių dėžių likučius. Gal pas tave puzzle car'as? > > > On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote: >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >> 2008-2012m. >> >> Bėdos dvi: >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis >> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų >> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >> >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >> >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, >> o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus >> iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai >> dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu >> keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su >> dujom, tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, >> problema buvo ir prieš ją dedant). >> >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli >> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >> >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido >> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar >> trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >> Būtų pasiūlymų? >