Nu nu idomu parasyk kai pakeisi ar tikrai senas su isluptais viduriais ir ar nustos su nauju emision klaidas metyti. pokemonas<asgfkjsfhag@asd.asd> wrote: > Surizikavau ir paėmau ebėjuj CAT'ą už 90€. > Tuo pačiu kodu lietuvoj, žinoma, 250€... > http://www.iauto.lt/detales/3982490/115651117/Catalytic_Converter_SU6006_EEC > On 2018-01-05 21:18, pokemonas wrote: > > Pasimatavau su testeriu ir viskas tapo aišku. > > Bet vis tiek būtų įdomu su kokia įranga galima tuos duomenis pamatyt. > > > > On 2018-01-05 20:38, pokemonas wrote: > >> O žiūrėkit, pas ką nors gal yra priėjimas prie normalios subaru > >> diagnostikos? Kiniškas Delphi ir androidinis Torque man nerodo antro > >> O2 sensoriaus. > >> > >> On 2018-01-03 18:11, pokemonas wrote: > >>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo > >>> 2008-2012m. > >>> > >>> Bėdos dvi: > >>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis > >>> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų > >>> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. > >>> > >>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų > >>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu > >>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... > >>> > >>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks > >>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki > >>> pusės, o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada > >>> atsiranda trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia > >>> susižemint pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip > >>> važiuot. Numynus iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi > >>> toli nuo normalaus veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, > >>> supranta, kad reikai dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir > >>> ramiai važiuojant lygiu keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad > >>> bėgėtųsi: pirma vangiai, tada atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, > >>> tada vėl atsiranda... Čia ant tos pačios pavaros viskas vyksta. > >>> Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, tai filtrą ir purkštukus > >>> galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo ir prieš ją dedant). > >>> > >>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli > >>> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. > >>> > >>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su > >>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido > >>> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. > >>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės > >>> pozicijos sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, > >>> ar trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. > >>> Būtų pasiūlymų? > >> > > -- foonia