Tema: Re: Subaru šokinėjanti trauka
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-05 21:18:48
Pasimatavau su testeriu ir viskas tapo aišku.
Bet vis tiek būtų įdomu su kokia įranga galima tuos duomenis pamatyt.

On 2018-01-05 20:38, pokemonas wrote:
> O žiūrėkit, pas ką nors gal yra priėjimas prie normalios subaru 
> diagnostikos? Kiniškas Delphi ir androidinis Torque man nerodo antro O2 
> sensoriaus.
> 
> On 2018-01-03 18:11, pokemonas wrote:
>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo 
>> 2008-2012m.
>>
>> Bėdos dvi:
>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis 
>> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų 
>> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda.
>>
>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų 
>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu 
>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai...
>>
>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks 
>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, 
>> o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda 
>> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint 
>> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus 
>> iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus 
>> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai 
>> dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu 
>> keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada 
>> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos 
>> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su 
>> dujom, tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, 
>> problema buvo ir prieš ją dedant).
>>
>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli 
>> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso.
>>
>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su 
>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido 
>> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos.
>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos 
>> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar 
>> trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis.
>> Būtų pasiūlymų?
>