labiausiai šūdas tai tas kas netinka. Subaru šitam varikliui apie 0w30 kaip ir nekalba. 1/4/2018 4:07 PM, Rrr rašė: > Koki tepala naudoji? Pusiau ar pilna sintetika? Pabandyk per ateinanti > keitima supilt skysta mobil 1 pilna sintetika, pvz 0w30. Pradžiai > pavalgys daugiau, bet po to gali būt, kad susitvarkys. Ant sekancio > keitimo gali pilt tokius pat kokius pylei pries tai ir taip pasiziuresi > ar bus skirtumas. O siaip, as rekomenduociau pilt kiek imanoma skystesne > (proto ribose) pilna sintetika, blogiau tikrai nebus (su salyga, kad > niekas nevarva dabar). Blogiausiu atveju, jeigu yra kazkokia problema, > ji islys ir taip zinosi kur kas. Tvarkingas variklis, nesvarbu, 50, 40 > ar 30 klampumas, vaziuos ok. Mano nuomone, kuo skysciau, tuo geriau. Pas > mus cia visi labai megsta 10w40, cia paskutinis shudas, ziemai per > tirstas, vasaru karstu irgi praktiskai neturim, todel 0w30 arba 5w30 > pats tas. Aisku, cia kalbu apie N/A benza. F/I, dyzeliai ir pan. - kita > tema. > > > On 2018.01.03 18:11, pokemonas wrote: >> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >> 2008-2012m. >> >> Bėdos dvi: >> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis sausas, >> nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų "garų" ir >> kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >> >> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >> >> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki pusės, o >> veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada atsiranda >> trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia susižemint >> pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip važiuot. Numynus iki >> dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi toli nuo normalaus >> veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, supranta, kad reikai dar >> susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir ramiai važiuojant lygiu keliu >> arba stabiliai laikant pedalą, kad bėgėtųsi: pirma vangiai, tada >> atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, tada vėl atsiranda... Čia ant tos >> pačios pavaros viskas vyksta. Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, >> tai filtrą ir purkštukus galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo >> ir prieš ją dedant). >> >> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli check'ai >> "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >> >> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido ar >> net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės pozicijos >> sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, ar trosams. >> Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >> Būtų pasiūlymų? >