Surizikavau ir paėmau ebėjuj CAT'ą už 90€. Tuo pačiu kodu lietuvoj, žinoma, 250€... http://www.iauto.lt/detales/3982490/115651117/Catalytic_Converter_SU6006_EEC On 2018-01-05 21:18, pokemonas wrote: > Pasimatavau su testeriu ir viskas tapo aišku. > Bet vis tiek būtų įdomu su kokia įranga galima tuos duomenis pamatyt. > > On 2018-01-05 20:38, pokemonas wrote: >> O žiūrėkit, pas ką nors gal yra priėjimas prie normalios subaru >> diagnostikos? Kiniškas Delphi ir androidinis Torque man nerodo antro >> O2 sensoriaus. >> >> On 2018-01-03 18:11, pokemonas wrote: >>> Yra impreza EJ20 DOHC N/A su 100k rida ir 4EAT automatu, modelis ėjo >>> 2008-2012m. >>> >>> Bėdos dvi: >>> 1. kažkur dingsta tepalai. Per 10k km, ščiupas sausas. Variklis >>> sausas, nei lašo niekur. Mėlynų dūmų nėra, bet yra nemažai baltų >>> "garų" ir kvapas aštrus. Kompresija visuose cilindruose vienoda. >>> >>> Čia ta standartinė subaru bėda su žiedais? Paskutinių apklausų >>> duomenimis, apie 12% 2012-2017m subaru ryja virš litro /3k km. Tokiu >>> atveju tik daktarėlis padės? Labai gaila, dirba gražiai... >>> >>> 2. Yra kažkoks keistas plaukiojantis vangumas ("hesitation"). Toks >>> jausmas kaip su labai laginančia turbina... Paspaudi pedalą iki >>> pusės, o veiksmo beveik jokio, kažką galvoja porą sekundžių ir tada >>> atsiranda trauka. Tada dar biškį pagalvojęs supranta, kad reikia >>> susižemint pavarą, tada vėl pauzė... Nu kažkokia nesąmonė taip >>> važiuot. Numynus iki dugno viskas įvyksta žymiai greičiau, bet irgi >>> toli nuo normalaus veikimo: numini, susižemina pavarą, pakriokia, >>> supranta, kad reikai dar susižemint, vėl paužė... Bėda jaučiasi ir >>> ramiai važiuojant lygiu keliu arba stabiliai laikant pedalą, kad >>> bėgėtųsi: pirma vangiai, tada atsiranda trauka, tada vėl apmažėja, >>> tada vėl atsiranda... Čia ant tos pačios pavaros viskas vyksta. >>> Vienodai veikia ir su benzinu ir su dujom, tai filtrą ir purkštukus >>> galim atmest (dujų įranga nauja, problema buvo ir prieš ją dedant). >>> >>> Diagnostika nerodo jokių klaidų. Ilgesnėse kelionėse buvo keli >>> check'ai "CAT low efficiency", bet čia matyt dėl dujų mišinio lieso. >>> >>> Paieškojęs internetuose radau belekiek diskusijų šituo klausimu, su >>> labai įvairiais sprendimais: nuo kuro filtro iki variklio masės laido >>> ar net alsuoklio. Viską patikrinau, viskas tvarkoj. Žvakės naujos. >>> Vienas įdomesnių atsiliepimų, kad gali būti dėl oro sklendės >>> pozicijos sensoriaus, bet nesu tikras ar čia galioja servo sklendėms, >>> ar trosams. Paresearčinsiu, bet noriu ir daugiau idėjų, ko imtis. >>> Būtų pasiūlymų? >> >