p.s. labai aiskiai ir sprantamai parasyta: visi Euro X emisiju standartai ir ju pastovus grieztinimas - tera viena is EV promotinimo politiku, stovinti salia visu mokestiniu lengvatu ir kt. kitaip tariant - bandymas dirbtinai ir specialiai sena technologija paversti nepatrauklia, bloga, nuteikti vartotojus. tuo paciu nauja, smarkiai nuostolinga ir atseit "zaliasne" technologija stumti i prieki. kad visas tas siekiamas gamybos ir pardavimu mastas nera jokia ekologija - man bent jau aisku. ekonomikos skatinimo priemone ir tiek. On 2018-02-08 21:26, CodeC wrote: > nu va cia gali tik santrauka paskaityt. parasyta praktiskai 1:1 ka as > cia rasiau. ir kaip kur tos problemos jau darosi labai aktualios. > cia viso labo per gera desimtmeti EV rinkai nuo praktiskai 0% pasiekus > 1% riba ir EV gamybos verslui esant smarkiai nuostolingam. kas bus kai > (jeigu) bent 5% pasieks? kaip pasiekt daugiau ir pakeisti "senas" > technologijas? shaudyt po roadsteri kas menesi i dangu? > > https://www.iea.org/publications/freepublications/publication/GlobalEVOutlook2017.pdf > > > On 2018-02-08 21:18, Herkus wrote: >> Suskaiciavo protingi zmones, kas dare analize. O ne, kaip tamstos >> atveju, is vbs agenturos. >> >> >