Tema: Re: Kiek nuvažiuoti, kad kompensuoti užvedimą ?
Autorius: Tomas
Data: 2018-02-26 09:29:03
Dar ten ant gelažies pasirodo kažkokia plasmasė buvo uždėta (n metų 
praėjo, nebepamenu):

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1d/2008-12-23_1989_Saab_900_Turbo_motor_2.jpg

O iš indžinyringo pusės ten kaip tik beveik viskas labai gerai buvo ;)

On 2018-02-26 09:23, Dainiushas wrote:
> na, kad liečia inžinerinę pusę, kaip matom, saab'as nelabai autoritetas :).
> 
> Heatshield'as, kita vertus, irgi padeda. Ir gal dar akumas kokiam 
> skuduriniam futliare buvo?
> 
> 2018.02.26 09:20, Tomas rašė:
>> Senam Saab 900 akumas buvo per kokius 3 cm nuo turbinos :) Tarpe aišku 
>> geležinis heat shieldas, bet ...
>>
>> On 2018-02-26 09:17, Dainiushas wrote:
>>> na tai nelygu kur tas akumuliatorius stovi, bet jis normalia tai kaip 
>>> tik dedamas taip, kad kuo mažiau šiltų nuo variklio. Tai dažniausiai 
>>> jis lauko temperatūros ir būna.
>>>
>>> 2018.02.26 08:44, Tomas rašė:
>>>> O tai tarkim po 1/2 h važiavimo po kapotu tie patys -20°C, kaip ir 
>>>> išvažiuojant?
>>
>