Iš wiki: The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[3] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.[4 čia aišku pilna bmw ekspertų ir žinovų, bet man paprastam žmogui, tai N47D20 paliko puikų įspūdi, traukia gerai, ekonomija fantastiška (apie 6l/100km), dirba tyliai. > čia N47? > > 2018.04.05 07:28, Darenas rašė: >> trumpai pavazinejau su 2.0 - daugiau nenoriu, traktorius. >> Jei imt tai tik 3.0, kuo mazesne rida. >> Beje maziau sudmaliu klausyk apie grandines, 3 bmw suvazinejau, ale >> problematiskas... aisku visus iki 250k. >> Is 1000 vienam truksta, bb ne problema, tepalus kas 20k reikia keist. >> Jei ir nutruktu, kainuos nebaisiai daugiau nauja varikli pakeist nei >> grandine... >> >> >> >> >> "KaroliS" <1@1.com> wrote in message >> news:pa2rfk$6m8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Dyzelinis F10 ~2013 2.0 ar 3.0 vyke motorai ar turi kokiu igimtu >>> problemu? 2.0 pakankamas? Butu upgreidas is E39. Yra dar kas nors >>> i ka reiktu atkreipt demesi? >>> >>> -- >>> >>> >>> ----Android NewsGroup Reader---- >>> http://usenet.sinaapp.com/ >> >> >