tu tikras kad grandinė šiknoj dėl safety? Nes VR6 irgi buvo šiknoj, o jo net išilgai nemontavo. man atrodo ten kažkokie subtilesni sumetimai bus. 2018.04.05 09:51, Invertuota panda rašė: > On 4/5/18 08:21, Vitas wrote: >> Tai gi ir rašo, kad nuo 2009 lenciugas netrūkinėja. > > Jei pazint raides tai neraso. Raso kad "The most seriously affected > units" kas reiskia, kad brokuota apatine zvaigzdute kuri integruota i > alkune. T.y. remontas be kita ko reiskia ir alkunes keitima. > 2009 zvaigzdute ale pamodifikavo, bet net anot oficialiu bnv serviso > dokumentu problemos visiskai nenugalejo iki pat mazdaug 2013 metu, t.y. > sitas mazgas vistiek isliko labai brangia silpna vieta. > Bo realei nepataisomas. Tai tik apgyde ir tiek. > > Apskritai tai ce marketingas+biusthalteriai susimete i kruva ir nugalejo > inzinierius. > Del crash safety variklis priekyje turi buti kiek imanoma zemesnis. > Grandines mechanizmas uzima vieta, tai ji ir nukisho i subine ir laimejo > viena ar 2cm. O kadangi subinej nera vietos, o stumti varikli pirmyn > niekas nenori (del svorio paskyrstymo) tai grandine padare kiek imanoma > siauresne. Ir akivaizdziai persistenge. ir stai, vualia, turim "amzina" > mazga kuris staiga tapo nebeamzinas. Ir paremontuot neiseina nes > platesnei istvermingesnei grandinei ner vietos. > O remontas yra pezdeTS, bo tenka lupt varikli ir brokuota ar seip > sudilus apatine zvaigzde yra neatskiriama alkunes dalis. dEzaino metu > tai buvo px, juk grandines skaitesi "amzinos" :)