On 4/5/18 08:21, Vitas wrote: > Tai gi ir rašo, kad nuo 2009 lenciugas netrūkinėja. Jei pazint raides tai neraso. Raso kad "The most seriously affected units" kas reiskia, kad brokuota apatine zvaigzdute kuri integruota i alkune. T.y. remontas be kita ko reiskia ir alkunes keitima. 2009 zvaigzdute ale pamodifikavo, bet net anot oficialiu bnv serviso dokumentu problemos visiskai nenugalejo iki pat mazdaug 2013 metu, t.y. sitas mazgas vistiek isliko labai brangia silpna vieta. Bo realei nepataisomas. Tai tik apgyde ir tiek. Apskritai tai ce marketingas+biusthalteriai susimete i kruva ir nugalejo inzinierius. Del crash safety variklis priekyje turi buti kiek imanoma zemesnis. Grandines mechanizmas uzima vieta, tai ji ir nukisho i subine ir laimejo viena ar 2cm. O kadangi subinej nera vietos, o stumti varikli pirmyn niekas nenori (del svorio paskyrstymo) tai grandine padare kiek imanoma siauresne. Ir akivaizdziai persistenge. ir stai, vualia, turim "amzina" mazga kuris staiga tapo nebeamzinas. Ir paremontuot neiseina nes platesnei istvermingesnei grandinei ner vietos. O remontas yra pezdeTS, bo tenka lupt varikli ir brokuota ar seip sudilus apatine zvaigzde yra neatskiriama alkunes dalis. dEzaino metu tai buvo px, juk grandines skaitesi "amzinos" :)