Nors papasakotoje istorijoje klausimo nematau, bet atsakymai du: a. važinėti kol galutinai supisi variklį ir tada gresia rimtas motoro remontas. b. susitvarkyti dabar kol dar galbūt tik galvos tarpine užtektų pakeisti (mažai tikėtina, bet galbūt) "Andrius" wrote in message news:pdeu7g$llm$1@trimpas.omnitel.net... Susilus orui besismaukant kamsty pramuse viena jungti ausinime. Na buna, pasitako, kita diena sutvarke. Juolab nei uzkaito nei ten daug isbego. Kuri laika, kol kamsciuose nebuvo stoveta, nieko blogo nepastebejau (tiksliau vazineja zmona, tai kelis kartus uzmeciau aki, ar geras ausinimo lygis po tvarkymo). Paskui paciam vel po ~45 min kamsty pasijuto ausinimo kvapas ir ziuriu vienoj vietoj vel slapia. Nepurskia, tiesiog siek tiek lasa. Nuvariau sian servisan, sako keista, visos jungtys ok. Sako pamatuojam CO. Akurat, randa ausinime CO. Matavo tris kartus, tarpe ir kitai masinai, kur nieko blogo neparode. Kiek paaiskino, kyla spaudimas, randa silpniausia vieta ir pramusa. Burbulai ausinime lyg ir nekyla, bakeli atsukus slegis neina. Siandien dar visa diena pasimaliau, slapiuoja toj vietoj, bet nei lygis bakely kyla nei slangas pleso. Gali ta kompresija palengva eit, bet kad ir gera pusvalandi po vln pasimalus ir kamsciuose ir normaliu vaziavimu nutekejimas nedideja? Nekaista, syla kaip visad, zodziu nieko neigiamo neisijaucia. Mazda 5, 2,3 benzas.