šitasi, dar kartą, lėtai. yra plėtimosi bakelio kamštis. jame yra vožtuvas. jis reguliuoja slėgį aušinimo sistemoj. jei ten kažkas ir negerai, tai turi ne numovinėt šlangas, o pradėt varyt per kamštį. Tai kodėl nepradėjus nuo jo? NEs panašu, kad visgi numovinėja šlangas. 2018.05.16 05:50, Evaldas rašė: > Nors papasakotoje istorijoje klausimo nematau, bet atsakymai du: > a. važinėti kol galutinai supisi variklį ir tada gresia rimtas motoro > remontas. > b. susitvarkyti dabar kol dar galbūt tik galvos tarpine užtektų pakeisti > (mažai tikėtina, bet galbūt) > > "Andrius" wrote in message news:pdeu7g$llm$1@trimpas.omnitel.net... > > > Susilus orui besismaukant kamsty pramuse viena jungti ausinime. Na > buna, pasitako, kita diena sutvarke. Juolab nei uzkaito nei ten daug > isbego. Kuri laika, kol kamsciuose nebuvo stoveta, nieko blogo > nepastebejau (tiksliau vazineja zmona, tai kelis kartus uzmeciau aki, ar > geras ausinimo lygis po tvarkymo). Paskui paciam vel po ~45 min kamsty > pasijuto ausinimo kvapas ir ziuriu vienoj vietoj vel slapia. Nepurskia, > tiesiog siek tiek lasa. Nuvariau sian servisan, sako keista, visos > jungtys ok. Sako pamatuojam CO. Akurat, randa ausinime CO. Matavo tris > kartus, tarpe ir kitai masinai, kur nieko blogo neparode. Kiek > paaiskino, kyla spaudimas, randa silpniausia vieta ir pramusa. Burbulai > ausinime lyg ir nekyla, bakeli atsukus slegis neina. Siandien dar visa > diena pasimaliau, slapiuoja toj vietoj, bet nei lygis bakely kyla nei > slangas pleso. Gali ta kompresija palengva eit, bet kad ir gera > pusvalandi po vln pasimalus ir kamsciuose ir normaliu vaziavimu > nutekejimas nedideja? Nekaista, syla kaip visad, zodziu nieko neigiamo > neisijaucia. > > Mazda 5, 2,3 benzas.