Ir naujasis kamštis stebūklingai išgarins CO iš aušinimo skysčio? Siūlai laukti, kol pramuš tarpinę galutinai ir aušinimas ims cirkuliuoti kartu su tepalu bendrame rate? > šitasi, dar kartą, lėtai. yra plėtimosi bakelio kamštis. jame yra > vožtuvas. jis reguliuoja slėgį aušinimo sistemoj. jei ten kažkas ir > negerai, tai turi ne numovinėt šlangas, o pradėt varyt per kamštį. Tai > kodėl nepradėjus nuo jo? NEs panašu, kad visgi numovinėja šlangas. > > 2018.05.16 05:50, Evaldas rašė: >> Nors papasakotoje istorijoje klausimo nematau, bet atsakymai du: >> a. važinėti kol galutinai supisi variklį ir tada gresia rimtas motoro >> remontas. >> b. susitvarkyti dabar kol dar galbūt tik galvos tarpine užtektų pakeisti >> (mažai tikėtina, bet galbūt) >> >> "Andrius" wrote in message news:pdeu7g$llm$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> Susilus orui besismaukant kamsty pramuse viena jungti ausinime. Na >> buna, pasitako, kita diena sutvarke. Juolab nei uzkaito nei ten daug >> isbego. Kuri laika, kol kamsciuose nebuvo stoveta, nieko blogo >> nepastebejau (tiksliau vazineja zmona, tai kelis kartus uzmeciau aki, ar >> geras ausinimo lygis po tvarkymo). Paskui paciam vel po ~45 min kamsty >> pasijuto ausinimo kvapas ir ziuriu vienoj vietoj vel slapia. Nepurskia, >> tiesiog siek tiek lasa. Nuvariau sian servisan, sako keista, visos >> jungtys ok. Sako pamatuojam CO. Akurat, randa ausinime CO. Matavo tris >> kartus, tarpe ir kitai masinai, kur nieko blogo neparode. Kiek >> paaiskino, kyla spaudimas, randa silpniausia vieta ir pramusa. Burbulai >> ausinime lyg ir nekyla, bakeli atsukus slegis neina. Siandien dar visa >> diena pasimaliau, slapiuoja toj vietoj, bet nei lygis bakely kyla nei >> slangas pleso. Gali ta kompresija palengva eit, bet kad ir gera >> pusvalandi po vln pasimalus ir kamsciuose ir normaliu vaziavimu >> nutekejimas nedideja? Nekaista, syla kaip visad, zodziu nieko neigiamo >> neisijaucia. >> >> Mazda 5, 2,3 benzas. >