https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil Kai paskutinį kartą žiūrėjau, kuro rūšių buvo gal 14 (ok, kai kurios jų jau legacy, bet vistiek kažkas dar naudoja/reportina kad naudoja). Dažniausiai laivas turi dviejų rūšių kurą - vieną ECA zonai, kitą - nonECA. ECA yra kelis kartus brangesnis, ten labai jau žiūri greičius, sroves, vėjus etc kad tik būtų kuo mažesnės sąnaudos. iš kitos pusės, būtų smagu pamatyt palyginimą kiek teršalų būtų išmetama tą patį krovinio kiekį gabenant traukiniais/sunkvežimiais. Ir kiek tai kainuotų. "Jonas" wrote in message news:pgl090$qqg$1@trimpas.omnitel.net... Delfi straipsnis rašo: -,,Laivai nedegina ir įprasto kuro. Dažnai manoma, kad krovininiai laivai naudoja dyzeliną, tačiau iš tiesų jie degina naftos distiliavimo atliekas – vadinamąjį sunkųjį kurą. Iš esmės, tai, kas lieka pagaminus benziną, dyzeliną ir kitus degalus – laivams lieka tiršti juodi likučiai. Visa tai turi ir tamsiąją pusę. Milžiniški krovininiai laivai labai teršia aplinką. Jie išmeta 18-30 proc. pasaulio azoto oksido, 9 proc. sieros oksido, 2,2-5 proc. anglies dvideginio." Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/mokslas/technologijos/daug-prekiu-is-kinijos-i-lietuva-siunciamos-nemokamai-taciau-tai-turi-ir-skaudziu-pasekmiu.d?id=78371469